Kyfi8209540
Vasta-alkaja
Ihmiset jaksaa jauhaa kuinka ihanaa raskausaika on. Mä en jaksaisi enää kertaakaan kuulla neuvoja ihmisiltä, joiden oma odotus on ollu aivan erilainen! Odotusta vielä puolet jäljellä, mutta oon jo niin kypsä tähän olotilaan. Alkuraskaus meni oksennellen ja kärsien kovasta väsymyksestä. Sitten alkoi kivut ja liikkumisvaikeudet. Ärsyttää joidenkin ihmisten ihmettely että joko mulla on sitä ja sitä oiretta tai vitsailut siitä, että oonko varma kuinka pitkällä raskaus jo on. Ihmiset kyselee vointia, mutta todellisuudessa pitäis vaan pitää jonkinlaista kulissia siitä, kuinka hienoa tää on.
Vihaan raskausaikaa. Vihaan tätä saamattomuutta, avuttomuuden tunnetta ja sitä, että kroppa hallitsee mua ja elämääni. Vihaan sitä, ettei kukaan tunnu ymmärtävän ja toisaalta vihaan taas myöntää sitä, että tää on mulle ihan helvetin raskasta henkisesti ja fyysisesti. Kroppakaan ei tunnu enää omalta. Ärsyttää ettei saa myöntää ääneen raskausajan olevan ihan täyttä paskaa.
Vihaan raskausaikaa. Vihaan tätä saamattomuutta, avuttomuuden tunnetta ja sitä, että kroppa hallitsee mua ja elämääni. Vihaan sitä, ettei kukaan tunnu ymmärtävän ja toisaalta vihaan taas myöntää sitä, että tää on mulle ihan helvetin raskasta henkisesti ja fyysisesti. Kroppakaan ei tunnu enää omalta. Ärsyttää ettei saa myöntää ääneen raskausajan olevan ihan täyttä paskaa.