Ehkäisykapseli pettää?

Tytteli-99

Vasta-alkaja
Millasia kokemuksia teillä on ehkäisykapseleista? Itselläni on Nexplanon ollut käsivarressa kesäkuun alusta. Voiko tuosta kapselista tulla raskausoireita muistuttavia oireita vai olenko raskaana?

Muokattu viimeksi:
Mulle laitettiin tammikuussa ja koko kevät ja kesälläkin selkeitä raskausoireita, väsymys ja pahoinvointi ja paljon muuta negatiivista. Vuotoja oli jatkuvasti. Nyt vaikuttsis kroppa normalisoituneen, paitsi iho rasvottuu kyllä kiitettävästi (kasvoista).

Mulla on mahassa nyt nipistelly pari päivää ja rinnat välillä vähän arat ja mulla myös hirvee väsy ja aamulla niin paha olo että ei oikeen mitään tee mieli syödä :yuck: Meinasin aluksi säikähtää mutta testin tein ja oli nega

Mulle laitettiin kapseli heinäkuussa ja ma on lääkäri et saavat ottaa sen pois... Mieliala heittelee ihan älynä( ei kiva mielialalääkitystä syövälle) lisäks 5 ekaa pv oli vuodottomia sen jälkeen oon vuotanu koko ajan ja maha ja selkä kipeet et menkkakipuja täs ny yli kk.. Ei kiitos... Saa nähä mikä tappelu lääkäri kans et suostuu ottaa pois

Takaisin