Dark91
Vauhtiin päässyt keskustelija
Heippistä ja juhannuksia kaikille! ^^
Nyt olen sitten siirtynyt kuumeilupuolelle, kuumeilu on kovaa :B Ensimmäistä lasta olemme miehen kanssa suunnittelemassa, pillerit jäivät pois n. 2 viikkoa sitten.
Tässä nyt siis kysyisin muiden kokemuksia raskaaksi tulosta pillerien lopetuksen jälkeen?
Kuinka nopeaan on kierto tasautunut?
Ja mistä tunnistan ovulaation?[8|]
(Voiko kp8/9 kohdalla jo ovuloida?[>:][8|][&o])
Täällä on nyt n. joka toinen päivä puuhailtu peittojen heilutuksen merkeissä
(luulen, että voin jopa ovuloida aikaisemminkin kun pillerien jälkeen tosta ovulaatiosta ei tiedä, joten nyt menossa kp8 ja toivo plussasta on kova^^
Kuukaudessa tosiaan aivan turhan liian monta päivää
Ovulaatiolaskurin mukaan ovuloisin pillerikierron mukaan kp14 30.6 mutta en nyt menis ihankaan siihen luottamaan, noista kun ei koskaan tiedä
On se vaan niin typerää!
Saa nähdä miten oviksen kanssa käy
Jos en sit ovuloikkaan ollenkaan, mistäs sen sitten tietää?
Tosin nyt on oudot tuntemukset, mitä en tuntenu sillon pillereiden kanssa (jos tää nyt sit olis sitä ovista?!
)
Semmonen jännää nippailua alavatsassa.
Voisko olla?
Oo, sithän heiluteltiin peittoja otolliseen aikaan, koska 23.6 heiluteltu ja jos ovuloin niin sit se ehtii hedelmöittyä ajoissa^^ ja tosiaan täällä minä ainakin hieman liian innoissani lapsen yrittämisestä, tänään päätin miestä piristää ja pukeuduin hieman seksikkäämmin ja meikkasinkin (mies kun pitää tummaa meikkiä seksikkäänä) hiuksetkin laitoin... Korkkarit jalkaan ja ei siinä hirveemmin tarvinnu puhua.
Ei miestäkään häirinny vaikka jäinkin makoilemaan hetkeksi puuhailun jälkeen, mutta varoin makoilemasta liian pitkään, ettei ala tuota häiritsemään asia, sille kun tää on niin uutta vielä. Pelkään vaan ettei peittojen heiluttelu kiinnosta, jos mies luulee että haluan häntä vain sen takia että saan makoilla vähän aikaa eritteet sisässäni O_O
nonniiii muttajuu, nyt siis alkoi loma, ja plussauksen odotus (tosin se odotus voi venyä, mutta hope's high! ainakin vielä
)
Nyt olen sitten siirtynyt kuumeilupuolelle, kuumeilu on kovaa :B Ensimmäistä lasta olemme miehen kanssa suunnittelemassa, pillerit jäivät pois n. 2 viikkoa sitten.
Tässä nyt siis kysyisin muiden kokemuksia raskaaksi tulosta pillerien lopetuksen jälkeen?
Kuinka nopeaan on kierto tasautunut?
Ja mistä tunnistan ovulaation?[8|]
(Voiko kp8/9 kohdalla jo ovuloida?[>:][8|][&o])
Täällä on nyt n. joka toinen päivä puuhailtu peittojen heilutuksen merkeissä
(luulen, että voin jopa ovuloida aikaisemminkin kun pillerien jälkeen tosta ovulaatiosta ei tiedä, joten nyt menossa kp8 ja toivo plussasta on kova^^ Kuukaudessa tosiaan aivan turhan liian monta päivää
Ovulaatiolaskurin mukaan ovuloisin pillerikierron mukaan kp14 30.6 mutta en nyt menis ihankaan siihen luottamaan, noista kun ei koskaan tiedä
On se vaan niin typerää!
Saa nähdä miten oviksen kanssa käy
Jos en sit ovuloikkaan ollenkaan, mistäs sen sitten tietää? Tosin nyt on oudot tuntemukset, mitä en tuntenu sillon pillereiden kanssa (jos tää nyt sit olis sitä ovista?!
) Semmonen jännää nippailua alavatsassa.
Voisko olla? Oo, sithän heiluteltiin peittoja otolliseen aikaan, koska 23.6 heiluteltu ja jos ovuloin niin sit se ehtii hedelmöittyä ajoissa^^ ja tosiaan täällä minä ainakin hieman liian innoissani lapsen yrittämisestä, tänään päätin miestä piristää ja pukeuduin hieman seksikkäämmin ja meikkasinkin (mies kun pitää tummaa meikkiä seksikkäänä) hiuksetkin laitoin... Korkkarit jalkaan ja ei siinä hirveemmin tarvinnu puhua.
Ei miestäkään häirinny vaikka jäinkin makoilemaan hetkeksi puuhailun jälkeen, mutta varoin makoilemasta liian pitkään, ettei ala tuota häiritsemään asia, sille kun tää on niin uutta vielä. Pelkään vaan ettei peittojen heiluttelu kiinnosta, jos mies luulee että haluan häntä vain sen takia että saan makoilla vähän aikaa eritteet sisässäni O_O
nonniiii muttajuu, nyt siis alkoi loma, ja plussauksen odotus (tosin se odotus voi venyä, mutta hope's high! ainakin vielä
)