Z
Zoelyy
Vieras
Olen varsin ehkäisyvastainen koska haluan perheen, ollaan yritetty reilu vuosi ilman pysyvää tulosta, 1 spotaani keskenmeno viime vuoden syksynä n. viikolla 7 ja sen jälkeen ei mitään muuta kuin korkeintaan haamuraskailua ylitoiveilun vuoksi.. Aikoinaan mulle suositeltiin e-pillerien aloittamista pariksi kuukaudeksi tai ainakin 1kk ajaksi jottai hormonitasot tulis normaaleiks, jonka jälkeen uusi yritys. Kokeilin niitä pillereitä 1kk ja siitä on nyt yli puoli vuota, sitten me oltiin ilman ehkäisyä tosi kauan. Kunnes mä alotin e-pillerit tässä kuussa ja tän kuun 30.päivä on viimenen pilleri.. eli kun sitten tulee ne menkat niin luuletteko että tulisin helpommin raskaaksi? Mä niin kaipaisin vertaistukea ja tää vauva asia tuntuu tosi hajottavalle kun kaverit synnyttelee ja odottaa melkeen kaikki, jotkut vahingossa..Merkki on zoely, aika uusi ja ns. luonnollinen merkki.. sivuoireet on aika jäätävät, rinnat olleet kipeet nyt yli viikon ja oon ärtyisä kuampiainen.. ihan hirveetä ja seksihalut kaikonneet ja pissattaa useemmin.
Ei pitäis olla mitään lapsettomuusongelmaa koska oon käyny gynellä viime vuonna ja siellä katottii että kaikki on hienosti. :) Onko jollain samanlainen tilanne?
Ei pitäis olla mitään lapsettomuusongelmaa koska oon käyny gynellä viime vuonna ja siellä katottii että kaikki on hienosti. :) Onko jollain samanlainen tilanne?