DIY - teettekö paljon itse?

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Teettekö paljon DIY-hengessä vaatteita/huonekaluja/tavaroita/you name it?

Itse en ole hirveän näppärä tekemään käsin juttuja. Jotain hyödyllistä olen neulonut. Lähinnä kaulaliinoja, villasukkia ja lapasia. Mutta siinä se suunnilleen onkin.

Leikekirjat, vaatteiden tuunaus, koristeiden ja korujen näpertely, kaiken maalaaminen pinkiksi... on kyllä paljon jäänyt kun oma aika tulee käytettyä muuhun, lähinnä palautumiseen ja löhöilyyn. Askartelu on kivaa, sitä tehdään paljon lasten kanssa!

Neulon kaikenlaista, villapaidoista lapasiin ja sukkiin. Tykkään myös virkkauksesta sekä paperiaskarteluista. Ompelukoneen kanssa ei olla kavereita vaikka sekin löytyy kotoa. Ehkä joskus vielä opettelen senkin. Beaming Face With Smiling Eyes

Ompelen paitoja, bodeja, mekkoja, housuja ja rusettipanta on nyt yksi uusimmista. Vihasin käsitöitä teininä ja ompelu oli inhokkini. Sit vaan jotenkin innostuin kokeilemaan ja nyt ompelukone on paras juttu. Joulukalenteripussukoista laitoinkin kuvaa.

Tässä esikoiselle paita. Hän rakastaa musiikkia.
IMG_20211110_203601.jpg

Noh lisätään nyt vielä jouluksi bodymekko siskolle. Veljelle tulee paita samasta kankaasta.
IMG_20211111_165901.jpg

Muokattu viimeksi:
Ompelen paitoja, bodeja, mekkoja, housuja ja rusettipanta on nyt yksi uusimmista. Vihasin käsitöitä teininä ja ompelu oli inhokkini. Sit vaan jotenkin innostuin kokeilemaan ja nyt ompelukone on paras juttu. Joulukalenteripussukoista laitoinkin kuvaa.

Tässä esikoiselle paita. Hän rakastaa musiikkia. View attachment 107992

Noh lisätään nyt vielä jouluksi bodymekko siskolle. Veljelle tulee paita samasta kankaasta. View attachment 107993

Onpa hienoja. Nostan hattua. :)

Tässä esikoiselle paita. Hän rakastaa musiikkia. View attachment 107992

Noh lisätään nyt vielä jouluksi bodymekko siskolle. Veljelle tulee paita samasta kankaasta. View attachment 107993
Kauniita! Mun äiti teki meille vaatteita kun oltiin pieniä, ne oli rakkaimpia. :)<3

Neulon. Yleensä lapasia ja sukkia, nyt hiljan tein itselleni islantilaisvillapaidan. Ompelen myös, mutta nyt sille ei ole ollut oikein aikaa. Viimeksi ompelin lapselle Paapiin kankaasta paidan.

Takaisin