ClearBlue testit

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Jopsu86
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Jopsu86

Silmät suurina ihmettelijä
Hei!! Ollaan yritetty lasta 8kk, ja tuloksena yksi keskemeno rv 11, ja nyt odottelen joko plussan napsahtamista ruutuun tai sitten menkkojen alkua...
Kysymys kuuluu: millaisia mielipiteitä kalliista clearblue testistä joka voi näyttää jo 4 päivää ennen kuukautisten alkua? kyse ei ole siitä digitaalisesta mikä ilmaisee viikot, vaan tauluun pitäisi tulla joko + tai sitten - ...sain sellaisella nimittäin tänään todella haalean plussan, missä vaaka-viika oli tumma, mutta pysty viiva todella todella vaalea, mutta silti se +:n muotoinen oli.... Eli olikohan se nyt sitten oikeasti plussa vai ei? Mitään oireita ei ole, ei menkkaoireita tai muitakaan...
Ovis tuli tässä kierrossa todella aikaisin mikäli ovistestiä uskominen, ja sen mukaan jos kuukautiset aina alkaa 14 päivää sen jälkeen, niiden pitäisi alkaa joko huomenna tai ylihuomenna.... ja siis eilen testasin.
Netistä tilatut liuskatestit (herkät) eivät näytä kuin puhdasta negaa, tosin yhteen testiin ilmestyi "roskishaamu" siis todella todella haalea viiva vaikutusajan jälkeen...
Mielipiteitä KIIIIITOS [:-]

mä olen sitä testiä itsekin käyttänyt useampaankin otteeseen ja oon saanu kahta tulosta.
Vaan yhen viivan (silloin sitä toista ei edes tuijottamalla erota, eli on tosi selkeä nega).
Ja piti ihan paikkansa negana.

Ja plussan, silloin oli ihan plussa oikeastikin, näkyi kyllä muissakin testeissä,
mutta kyseessä oli varhanen km mulla silloin.

Eli jos muut testit ei vaan ole niin herkkiä että näkyis,
testaileppa uudestaa vielä [;)]

Mulla ainaki clearbluet on toiminu just niinku pitää... tosin en kertaakaa ole testannu ennen menkkojen alkamista, vaan vasta sit ku on ollu myöhässä. Tämäki raskaus pomppas testistä melkee silmille. Oli kyllä niin selkeä plussa ettei tarttenu yhtää epäröidä ja miettiä [:)]

voin taas tulla kommentoimaan,että kyllä se on plussa.
Siihen testiinhän ei tule ollenkaan pystyviivaa jollei ole raskaana.
Mä plussasin samaisella eilen ja tänään[:D]
Ja haaleampi mullakin se viiva on mutta ihan selkeä.
Ja toi testihän "haalenee" tosi nopeesti,
eli se pystyviivasta tulee jo parin tunnin kuluessa sellanen ohut,
ihan huolimatta siitä kuinka tumma on.

joo plussahan se oli [:D] nyt mennään jo rv 8+3 ....piti testailla tosin vielä sellaisella clear blue testillä mikä näyttää viikot, silloin kun ei todeksi meinannut uskoa..

Takaisin