Cerazetten jälkeen

A.

Silmät suurina ihmettelijä
Hei. Haaveina olisi lapsi ja haluaisinkin kuulla muiden kokemuksia. Olen jo 34v, syönyt cerazettea 6 vuotta ja tuona aikana ei lainkaan menkkoja. Lopetin pillerit 36 päivää sitten, menkkoja ei ole vielä näkynyt eikä kuulunut. Pillereiden lopetuksen jälkeen pientä nippailua alavatsassa sekä kuukausi lopettamisen jälkeen rinnat kasvoivat ja ovat välillä pinkeät. Muuten en juuri eroa aiempaan huomaa.

Kuinka kauan teillä on kestänyt palautua cerazetten jälkeen? Tai raskautua "näin vanhana"? En toki odota tulevani heti raskaaksi vaikka mahdollisimman pikaisia tuloksia toivonkin. Oma ikä vain ahdistaa ja pelottaa tulenko saamaan ikinä lapsia, kun näin "vanhana" vasta aloitin yrittämisen.
 
Muokattu viimeksi:
Mun edellinen lapsi sai alkunsa Cerazetten lopetuksen jälkeen heti, ei siis tullut mitään vuotoja. Positiivisen raskaustestin tein 37 päivää viimeisen pillerin jälkeen. Ja ikää oli kuukautta vaille 35.
 
Mun edellinen lapsi sai alkunsa Cerazetten lopetuksen jälkeen heti, ei siis tullut mitään vuotoja. Positiivisen raskaustestin tein 37 päivää viimeisen pillerin jälkeen. Ja ikää oli kuukautta vaille 35.


Ihanaa kuulla, että onnistui noin nopeasti.
Toivotaan, että itselläkin onnistuisi pian.
 
Olen itse 32 ja lopetin cerazetten hieman yli kolme kuukautta sitten käytettyäni 4 vuoden ajan. Koko kolmen kuukauden ajan on ollut epämääräisiä jomotteluita ja nippailuja alavatsalla. Nyt vasta tuli ensimmäiset kuukautiset.

Me ainakin yritetään kyllä kuitenkin jo vaikka ei voikaan sanoa että kierto olisi vielä tasautunut, tai että ovulaation ajankohtaa voisi arvioida, mutta toivottavasti kävisi siitä huolimatta tuuri.
 
Nyt lopetin Cerazetten jälleen, koska toiveissa vielä kolmas lapsi. Viimeisen pillerin otin 18.2 ja menkat alkoi 16.3 eli 26 päivää viimeisen pillerin jälkeen. Ikää tosin jo 40, jotenkin olen asennoitunut, että tärppiä ei välttämättä enää tule.
 
Takaisin
Top