cerazette ja akne

^^toukomasu^^

Satasella mukana keskusteluissa
Moro!

Tiedän että tämä on yksilökohtaista mutta olisin kaivannut kokemuksia cerazette-pillereistä. Eli imetän tällä hetkellä ja päädyttiin lääkärin kanssa pilleriehkäisyyn, sain yhden kokeilupaketin jota en ole kuitenkaan vielä uskaltanut aloittaa.. [8|]  Ongelmana se että pelkään niiden aiheuttavan aknea josta olen kärsinyt nuorempana monta vuotta. Sain ihoni aikoinaan paremmaksi vasta roaccuttan-kuurilla joten akne oli todella paha. Nyt iho on ihan ok, vaikkei vieläkään näpytön. Luin tuoteselosteesta että nämä cerazette-pillereiden yleinen haittavaikutus on juurikin tuo akne jota en missään nimessä enää halua! [&:]

Joten kysyisinkin jos käyttäjiä löytyy että mitä haittoja pillereistä tuli (lähinnä juuri tuo ihon huononeminen kiinnostaa..)? Ja jos aknea ilmenee niin paraneeko iho jos lopettaa pillereiden syömisen? Kiitos jos jollain kokemusta asiasta! [:)]
 
Hei! Aloitin cerazette-pillerit 1kk sitten, eikä minulle iho-ongelmia ole tullut. Toisaalta minulla ei koskaan ole ollutkaan aknea joten kai se vaikuttaa että onko alttiutta jne. Epäsäännöllisiä vuotoja on ollut mutta aion jatkaa cerazetteä kunnes aletaan sisarusta esikoiselle hommaamaan ;) -jos nyt ei tule mitään lisäoireita. Tuskin tulee, kai nyt kuukaudessa olisi huomannut.
 
Takaisin
Top