Cambridge laihdutus ja vauvahaaveet

peikkotyttö_

Näppärä viestien naputtelija
Kesäkuiset 2025
Heippa!
En oikein tiennyt mihin tämä kuuluu. Mutta kun sellaista mietin, että kohta kaksi vuotta yrittäneenä, yhden keskenmenon kokeneena alkaa usko jo loppumaan. Luulen, että ylipainoni on syy miksei ole tärpännyt, koska heti kun sain pudotettua painoa 10kg niin tärppäsi. Mutta sitten se meni kesken ja masennuin, jonka takia kiloja tullut takaisin.
Haluaisinkin nyt kokeilla tuota Cambridgeä. Mutta onkohan se haitaksi vain yrittämiselle? Tai jos raskaus alkaisi kuurin aikana, niin meneeköhän sekin sitten kesken. Saako alkio kaiken tarvitsemansa, jos olen tuolla kuurilla? Meneeköhän siitä kroppa kuinka sekaisin, jos kerralla putoaa paljon kiloja?
Kenelläkään kokemusta? Tiedän kyllä, ettei raskaana ollessa saa laihduttaa, että jos tällainen onnellinen juttu sattuisi tapahtumaan, että tärppäisi niin siihen loppuisi laihdutus. Mutta jos sen laihduttamisen avulla tärppäisi, niin haluaisin kokeilla tuota kuuria/elämäntapaa.
Olisin erittäin kiitollinen, jos joku voisi vastailla.

Itse olin aikoinani ko dieetillä. Energiaa tuntui riittävän kaikkeen mut en usko et energiaa vauvalle asti riittää kun kyse on kuitenkin vähimmillään alle 500kcal/pv ja hivenaineita on laskettu riittävän yhdelle.

Aivan. Sitä ajattelin itsekin, että riittääkö kahdelle. Mutta tosiaan, kun en vielä ole raskaana, niin mietin että vaikuttaako se ylipäätään raskaaksituloon sitten..? Ja jos kroppa menee ihan sekasin siitä painonpudotuksesta, niin sehän nyt tietenkin sitten vaikuttaa.. Huoh.. Hankalaa :/

Takaisin