Blogit

undulaatti

Sukkela juttelija
Listaisitteko tänne omianne tai toisten hyviä raskausblogeja? Tykkäisin lueskella kaikenlaisia blogeja ja vauvasivustoja, mutta jotenkin en itse löydä hyviä. Ei ole edes kokemusta minkäänlaisista blogeista, niin en osaa etsiä oikeilta sivustoilta.
 
http://paksuna.blogspot.com/  Tuollaisen löysin, jota olen lueskellut. Ihan kiva, varsinkin noille helmikuun "jos ei jaksakaan intoilla"-mammoille olisi mielestäni varmaan hyvä,ei liikaa hehkutusta ja intoilua. Itse tykkäisin ehkä enemmän sellaisesta peruslässytyksestä ja intoilusta [:D] Mutta ihan hauskasti kirjoitettu tuo.
 
Moi,

mun blogia saa lueskella, mutta laatua en takaa :) Nyt huomaa, kun ollaan tässä hiljasemmassa vaiheessa, ettei tuu ihan koko aika edes päivitettyä. Mutta ehkä taas kohta saan nykästyä itseäni niskasta ja taas voi alkaa naputella jotain :)

Blogi siis tossa allekirjoituksessa, enhän mä ees muista sen osotetta ku se on itellä kirjanmerkeissä ;)
 
Joo pitää lueskella! [:)] Oon aina nähnyt tuon osoitteen allekirjoituksessasi, mutta en ole jotenkin tajunnut katsoa sitä [:D]
 
Takaisin
Top