Black friday - ostatteko jotain?

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Tällä viikolla on taas musta perjantai ja siihen liittyviä tarjouksia on näkynyt jo viime viikolla. Oletteko tänä vuonna ostaneet tai aikeissa ostaa jotain Black friday alesta?

Meillä on periaate, ettei mitään turhaa osteta vaikka kuinka halvalla saisi. Mutta jos jotain tarpeellista, mikä ostettaisiin joka tapauksessa löytyy alesta, niin alennus hyödynnetään. Meidän pitää hankkia uusi paistinpannu, sillä vanhan (tefloninen) pinta ei ole kunnossa. Sellaista siis olen tässä katsellut. Joululahjahankintoja tehdään myös, jos tulee jotain sopivaa vastaan.

Ollaan seurailtu kylpylähintoja ja napattiin -25% tarjous yhden yön kylpyläreissulle koko perheelle. Voimassa vuoden ostopäivästä. Varmaan käytetään se tammikuussa ennen kun hiihtolomasesonki alkaa.

Turvaistuinta oon katsellut, mutta jollei tuu perjantaina vielä isompaa alennusta, jään kyllä odottelemaan kevättarjouksia.

Yhden interaktiivisen lelun laitoin jo tilaukseen kun vaikutti edulliselta. On minulla tuonne kerätty lastenvaateostoslistaa et mitä vois perjantaina tilata jos suosikkiliikkeeseen tulee alennus. Jenkkiosakkeita saisi myös ilman välityspalkkiota perjantaina, jonkin verran selaan niitä et jos jotain ostaisi omaan tai lasten salkkuun. Ei vaan ole kunnolla kirkastunut idea vielä et mitä haluaisi tai kannattaisi ostaa. 🔮

Joululahjoja olen tavannut ostaa BlackFridaysta, nyt vaan mietin et mitä kannattaisi kun tuota tavaraa on kertynyt jo tuskaisen paljon. Paremminkin pitäisi vähentää tavaran määrää. 🙄

Tällä viikolla on taas musta perjantai ja siihen liittyviä tarjouksia on näkynyt jo viime viikolla. Oletteko tänä vuonna ostaneet tai aikeissa ostaa jotain Black friday alesta?

Meillä on periaate, ettei mitään turhaa osteta vaikka kuinka halvalla saisi. Mutta jos jotain tarpeellista, mikä ostettaisiin joka tapauksessa löytyy alesta, niin alennus hyödynnetään. Meidän pitää hankkia uusi paistinpannu, sillä vanhan (tefloninen) pinta ei ole kunnossa. Sellaista siis olen tässä katsellut. Joululahjahankintoja tehdään myös, jos tulee jotain sopivaa vastaan.
Juuri eilen ostin Lidlistä uuden Tefalin paistinpannun vanhemmilleni, joilla oli sama ongelma vanhan pannun kanssa. Ei tosin ollut Black friday tarjous vaan Lidl app tarjous (20€). Wink wink!

Itselleni tilasin jo talvikengät, sellaiset kunnon snowbootsit, joista olen kauan haaveillut ja hankintalistalla olisi vielä äänimaljahoitoja, koska niissä tulee käytyä kuitenkin. Pojalle ajattelin myös katsella joululahjaksi sähköhammasharjaa. 😊

Juuri eilen ostin Lidlistä uuden Tefalin paistinpannun vanhemmilleni, joilla oli sama ongelma vanhan pannun kanssa. Ei tosin ollut Black friday tarjous vaan Lidl app tarjous (20€). Wink wink!

Itselleni tilasin jo talvikengät, sellaiset kunnon snowbootsit, joista olen kauan haaveillut ja hankintalistalla olisi vielä äänimaljahoitoja, koska niissä tulee käytyä kuitenkin. Pojalle ajattelin myös katsella joululahjaksi sähköhammasharjaa. 😊
Mä niin kaivannut lidhl tulevan uudelleen myyntiin teräksisiä paistinpannuja. Tuli sellainen 2022 talvella ostettua ja oon ollut tosi tyytyväinen.
Kaikki pinnoitetut pannut ja kattilat oon siirtänyt pihaleikkeihin, ovat mielestäni parhaimmillaan siellä🙈
Pitäisikin nyt jaksaa aktivoitua ja katsoa onko teräksiä jossain Bf tarjouksessa

Kiitos vinkistä. 😊 Me tilattiin Cittarista paistinpannu (Nordicprofi Durit pinnoitteella) 30€:lla. Vähän kalliimpi kuin Lidlin, mutta jospa olisi ainakin hyvä. Oli 50% alennuksella. Meillä siis jää tämä vinkki hyödyntämättä, mutta kenties joku muu pannun etsijä ehtii ottaa talteen. 😊

Äänimaljahoidosta voisi vinkata joululahjaa miettivälle puolisolle... Kiitos siis tästäkin ajatuksesta!

Mä niin kaivannut lidhl tulevan uudelleen myyntiin teräksisiä paistinpannuja. Tuli sellainen 2022 talvella ostettua ja oon ollut tosi tyytyväinen.
Kaikki pinnoitetut pannut ja kattilat oon siirtänyt pihaleikkeihin, ovat mielestäni parhaimmillaan siellä🙈
Pitäisikin nyt jaksaa aktivoitua ja katsoa onko teräksiä jossain Bf tarjouksessa
Juuri luin Lidlin uusinta mainosta ja ensi viikon ma näyttäisi olevan myynnissä niitä teräksisiä 20e 🙈 vähän harmittaa kun ehdin tuon jo ostaa mutta kuulemma vanhemmille välttää tuokin. Ovat vähän suurpiirteisiä näissä ja tärkein kuitenkin etteivät vahingoittuneella pinnoitteella kokkaile. Mutta käy ihmeessä sinä nappaamassa omasi! 😋

Juuri luin Lidlin uusinta mainosta ja ensi viikon ma näyttäisi olevan myynnissä niitä teräksisiä 20e 🙈 vähän harmittaa kun ehdin tuon jo ostaa mutta kuulemma vanhemmille välttää tuokin. Ovat vähän suurpiirteisiä näissä ja tärkein kuitenkin etteivät vahingoittuneella pinnoitteella kokkaile. Mutta käy ihmeessä sinä nappaamassa omasi! 😋
Iso kiitos vinkistä! Osuipa kivasti paluumatkan varrelle asioilta sieltä suunnalta tullessa.

Ostin hotelliöitä ensi keväälle opiskelumatkoja varten, jotka oisin joutunut ostamaan muutenkin. Sain nyt Black fridaysta halvemmalla. Ilman Black friday tarjousta olisin toki saattanut ottaa enemmin hostellin, mikä olisi ollut silti edullisempi. Mutta kivaa luksusta olla hotellissa ja syödä hyvät hotelliaamupalat. Ja ens keväällä raskaus on jo loppusuoralla niin kivempi yöpyä hotellissa keskeisellä paikalla ettei oo niin paljon käveltävää tämän raskausmahan kanssa.

Olin ajatellut etten osta mitään, mutta päädyin kuitenkin ostamaan ensi kesälle liput Puuhamaahan. Harkitsin muitakin huvipuistoja, mutta niissä olisi pitänyt tietää päivä valmiiksi. Tuossa oli voimassa koko kauden.

Joululahjat olen jo ostanut (ne harvat mitä ostan tänä vuonna, kun lähes kaikkien kanssa on sovittu ettei anneta mitään). Enkä oikein itse tarvitse mitään 😅

Takaisin