Black friday 2021

Bella Swan

Moderaattori
Staff member
Administrator
Maalisäidit 2020
Onko teillä kiikarissa jo jotain, mitä ostaa jos löytyy hyvään hintaan mustana perjantaina? Tai aiotteko hyödyntää tarjoukset esim. joululahjaideoita etsiessä? Oletteko aiempina vuosina tehneet hyviä löytöjä?

Itse toivon muutaman lahjahankintalistalla olevan lelun olevan tarjouksessa ja aion muutenkin katsastaa löytyykö jotain. Heräteostoksia vältän, ainakin yritän, mutta usein kyllä löytyy hyvään hintaan jopa liikaa kaikkea.. Joululahjoja olen ostanut nyt joka vuosi Black Fridayn aikaan.

Boikotoin kyseistä tapahtumapäivää ja mahdollisuuksien mukaan pysyn visusti kotona. Tämä kulutushysterian hypetyspäivä kuuluu siihen aikakauteen, jolloin jokaisen turhakkeen ostaminen oli jees. Mutta nykyisin olisi parempi vihreä torstai, jonka aikana kuluttajille ja yrittäjille väännettäisiin ratakiskosta, että turha, tarpeeton ja ylenmääräinen kulutus kulutuksen vuoksi tuhoaa tämän planeetan. Siksi en tuona päivänä rahojani kaupoille kanna, ettei edes tilastoissa näy, että olisin edes sen maitopurkin ostanut ja kulutusjuhlaa tukenut.

Toki jos nyt just tuolloin on ainoa vapaapäivä kuukauteen ja auto on pakko saada kun vanha muuttuu mutterikasaksi, niin vähän eri juttu sitten. Mutta jos niin ku valita voi.

Koska tää edes on? :D
Meidän pitäisi hankkia kodinkoneita uuteen keittiöön...
Aina marraskuun neljäntenä perjantaina, eli nyt osuu 26.11. :)

Mulla hankintalistalla on myös lapsille vaatteita ja itsellekin. Ilman postikuluja ja alennusta jos saa, oon tyytyväinen. Lisäksi apteekista pitäisi taas tehdä iso tilaus, 20 pinnaa pois kyllä kelpaisi!

Jos löytyy hyviä joululahjatarjouksia tai edullista puhelinta (3v vanhasta näyttö hajosi juuri) niin sitten todennäköisesti ostankin. Mutta kivijalkakauppoihin en todellakaan lähde, inhoan tungosta.

Meillä on ollut pesutorni hankintalistalla pitkään, joten varmaan katsellaan oisko niistä mitään tarjouksia.

Sitten on jotain pienempiä juttuja, mitä tulee muutenkin tarjoushaukkailtua, esim. koirien pedit.

Saatan siis nettishopata tarpeeseen ja jotkut vakikaupat katsoa heräteostostenkin varalta, pääasiassa oon kuitenki aika pihi shoppailija. Beaming Face With Smiling Eyes

Takaisin