Babyshower

Pink Fluffy Unicorn

Oman äänensä löytänyt
Onko teille järjestetty Babyshowereita? Itse olen monelle ystävälle sellaiset järjestänyt ja jännityksellä odottanut koska omani ovat. Tänään iski karu todellisuus, niitä ei taida olla tulossa kun enää 23päivää laskettuun. Itkuhan se näissä hormonihuuruissa pääsi. En siis mitään spektaakkelia odottanut vaan ihan tyttöjen kesken illanistujaisia.
 
Juu eipä taida tulla sellaisia. Tuntuu että kaikki on vaan yleisesti unohtanut ylipäätään meikäläisen olemassa olonkin kokonaan. En haluu edes ajatella koko asiaa, kun alkaa vaan masentamaan..
 
Sirpaleina musta tuntuu ihan samalta. Tosin mulla on nyt noita vaivoja ollut monta kuukautta enkä niistä olisi välttämättä halunnut kenellekään valittaakaan, mutta olis se kiva kun joskus kyseltäis vointia edes..
 
Mulle on jo järjestetty ja ihan täydellisenä yllärinä tuli. Minun siskot järkkäsi ja mukana oli lähimmät ystävät ja rakkain serkku/kummitäti. Kaikki kutsutut ei ollu päässy mukaan. Siellä syötiin ja herkuteltiin. Sain lahjoja ja sit vieraat arvuutteli milloin syntyy ja nimi ehotuksia :) Aivan ihana muisto jäi :Heartred
 
Ei oo järkätty, mut vierastan vähän tuota hommaa, jotenkin niin jenkkimäistä. Kakkukahvit työpaikalla toki pidetty, ja nytkin kutsuin ystäväni meille koolle viikon päästä, mut vietetään enemmänkin pikkujoulua kuin mitään vauvajuhlaa. Kiva nähdä ystäviä, vaihtaa kuulumisia ja syödä kimpassa samalla:happy:
 
Kylläpä kävi hassusti. Eilen itkeä tirautin kun ei muisteta ja tänään miut kaapattiin miun lempikahvilaan jossa odotti miun ystävät. Syötiin lounas, juotiin kakkukahvit, sain vaippakakun ja arvuuteltiin syntymäpäivää. Vaihdettiin kuulumisia ja nautittiin yhdessäolosta. Itkeä tirautin useamman kerran kun olin ollu niin varma ettei mitään oltu suunnittelu. :Heartred
 
Minulla oli lauantaina. Mukavasti oli päässyt läheisimmät paikalle ja ne jotka eivät, niin laittoivat terveisiä kuitenkin. ^_^ Olen vähän sellanen "ennustaja", että aavistelin jotain tapahtuvan tänä viikonloppuna, vaikkei kukaan mitään paljastanutkaan. :D Kiva oli yllätys ja mahan sain täyteen rakkaiden kanssa. Ja ihania lahjojakin tuli vauvalle :Heartred

Mutta näitähän ei varmaan järjestetä kuin ensimmäisen lapsen aikana? Vai olenko ymmärtänyt väärin? Onhan tämä vähän sellaista amerikkalaista, mutta toisaalta mukavaa hömpötystä. Saapahan ihmiseet kokoon nykypäivänä edes jollakin verukkeella!
 
Takaisin
Top