AVON

Pipsku

Satasella mukana keskusteluissa
Moi kaikille...

Tässä itse kanniskelen isoa masua ja löysin mammaloman ajaksi mielenkiintoista tekemistä,josta voi tienata hieman extraa(kaikkihan sen tietää kuinka paljon näillä kelan rahoilla juhlitaan) ja yllättävän helposti.
Joulukin on tulossa ja tässäpä helppo ja halpa tapa välttää jouluruuhkat ja hankkia varmasti miellyttävät lahjat.[;)]

-Avonilla ei ole mitään pakotteita tilata tai perua "kuukauden pakettia".Ei minimitilausrajaa eikä "sinun on pakko ostaa nyt näin paljolla"juttuja.Tilaat silloin kun itse haluat ja vaikka 20e.
-Voit tilata tuotteita itsellesi ja tutuillesi ilman riskejä(14vrk palautusoikeus)
-Tuotteet ovat laadukkaita ja aivan mahtavia!!!kokeile vaikka.Tuotteita laidasta laitaan:kellot,korut,tuoksut,vartalonhoito YMYMYM...käy katsomassa valikoimaa:
http://www.avon.fi/PRSuite/static/e-brochure/e-brochure.html

Voit toimia joko normaalina asiakkaana ja tilata tuotteita konsultin kautta halpaan hintaan,tai sitten voit ottaa omat tunnukset Avonin nettisivuille ja tilata tuotteita omaksi iloksi kotipostiin.Halutessasi tienata hieman ylimääräistä,näytä esitettä sukulaisille,ystäville ja tutuille ja tutustuta heidät Avonin maailmaan.Saat itse etuja,tienaat rahaa ja ilmaisia tuotteita asiakkaittesi tilauksista.Lisää tietoa sähköpostilla.

Tunnusten ottamisessa on etuja:
-Saat paketille 2 viikkoa maksuaikaa
-14 vrk palautusoikeuden tuotteille
-80e tilauksesta -25% tuotteiden hinnoista(80e tilaus jää maksamaan n.60e)
-Pääset tutustumaan hienoihin etuihin jotka ovat avoinna vain tunnukset ottaneille.(tuotteita halvemmalla,etusettejä,pääset kokeilemaan uutuuksia ennen muita....)
-Tunnukset toimivat samalla tavalla kuin missä tahansa nettikaupassa,me vain teemme tunnukset henkilökohtaisesti ja opastamme alusta asti onnistuneisiin kauppoihin.
Tietoa eduista enemmän sähköpostilla.

Tästä viestistä tulisi pitkä,joten lisätietoa saat:
kitiara_84@luukku.com

Kaikki mukaan tekemään jotain hauskaa!!!Jokainen nainen tarvitsee jotain itselleen.[:)]


http://www.4avon.suntuubi.com
 
Takaisin
Top