Aventin pumpulla ei ei tippaakaan maitoa?!!

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Pirkku
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Pirkku

Oman äänensä löytänyt
Siis kertokaa kokeneemmat että mikä hiivatti tässä nyt mättää kun mulla oli ennen medelan pumppu joka otti lopputilin. maitoa tuli hyvin ei mitään ongelmaa ollu mutta kun tästä aventin sähkösestä oon kuullu niin paljo kehuja niin aattelin nyt hommata semmosen. Mutta maitoa ei tullu pisaraakaan ja pumppausvoima oli ihan onneton!!! Mikä tässä nyt on vikana? kasasin ainakin sataan kertaan uudestaan ja katsoin kasausohjeet ainakin miljoonaan kertaan ja kyllä se on oikeen kasattu! Missä vika?!

Mulla oli sairaalan pumppu loppujenlopuksi lainassa, luovutin maitoa 6kk samalla kun lypsin omalle keskoselle. Madelan ainut miinus on tosiaan ääni, mutta itä tekee tehottomalla hiljaisella pumpulla :(

Vihasin Aventin pumppua. En saanut sillä yleensä mitään. Imetin tuolloin vuoden, joten maitoa kyllä tuli muttei irronnut pumpulla. Annoin pumpun siskolle perinnöksi, hän sanoi käyttäneensä pumppua hyvin tuloksin ilman suuttimen (siis sen mihin rinnanpää äsetellaan) silikonihärpäkettä, jonka pitäisi imitoida vauvan imuliikettä. Testaa?

Sorry, tajusin nyt että sulla on se sähköinen versio. Onkohan siinä samanlainen suuosa...? Itsellä vain manuaalipumpusta kokemus.

Jos mahdollista kannattaa opetella lypsämään käsin :) Must se oli miellyttävin tapa ja ei ärsyttäny rinnanpäitä.

Kuulostaa omituiselta. Mitenkäs jos kokeilet heti imetyksen perään? Minkä ikäinen imetettävä sulla on. Itellä oli käytössä aventin käsikäyttöinen pumppu ja hyvin herui maito ainakin alkuun muutaman kuukauden. Sit maitomäärä tasaantui niin hyvin, ettei tarvinnut hetkeen punppailla ja sit ei enää jossain vaiheessa herunut kunnolla pumpulle enää.

Mulla toimi avent hyvin. Amedaan olin tyytyväisempi, sekä lactalineen että sairaalaversioon. Ettei olis viallinen venttiili jos ei tunnu imua?

Aventin pumpussa on miun käsittääkseeni se pumppaamistapa niin erilainen, että varsinkin jos on medelaa tai amedaa käyttänyt, tissit ei vaan tajua. Itse en ole kokeillut, mulla oli viimeeksi järeä vuokrapumppu ja mietin silloin ettei ole mitään järkeä hankkia aventtia kun se on niin erilainen, vaikka meillä on aventin pullot.

Itseasiassa, jos joku haluaa myydä uudenveroista sähköistä aventin pumppua, voisin olla kiinnostunut nyt uuden vauvan kolkutellessa. Saa laittaa yv niin jutellaan :)

Muokattu viimeksi:
Takaisin