Auttakaa pliis!

Anneli123

Silmät suurina ihmettelijä
Eli mulla on sellainen tilanne, että oltiin poikaystävän kanssa tauolla kesällä ja harrastin seksiä toisen kanssa 3.7, mutta sitten tajuttiinkin poikaystäväni kanssa, että halutaankin olla yhdessä yms. 11.7 minulla alkoi kuukautiset (kierto 27-28pv) ja sen jälkeen harrastimme poikaystäväni kanssa seksiä 18.7 ja 25.7 jolloin mulla vissiin oli ovulaatio kun oli ovis kipujakin. Olen käynyt 5 ultrassa ( 2 alkurask. Ultrassa, 2 normaalissa ja 4D ultrassa)ja kaikissa vauva vastaa viikkoja eli olisi saanut alkunsa 25pv. Nyt kuitenkin kun olen alkanut selailemaan 4D ultra kuvia niin tuntuu että vauva näyttää niissä siltä toiselta mieheltä osassa kuvissa ja osassa minulta, mutta osassa taas omalta mieheltäni, mutta nenä näyttää niin oudolta jostakin kuvakulmasta. :D Käytiin 4D:ssä viikolla 18+4. Kuitenkin nyt panikoin että voiko lapsi olla sen toisen miehen, mutta sitten siirtiöiden olisi pitänyt elää lähes 2viikkoa ja kuukautiset olisivat tulleet vaikka olisin ollut hedelmöittynyt ja kaikki 5 ultraa olisi olleet väärässä! Sanokaa stressaako turhaan?:arghh:
 
Ultrakuvien perusteella ei varmaan kannata yhdennäköisyyksiä etsiä:wink..
Suosittelen syvällistä (kaiketi vaikeaa, mutta takuulla rakentavaa) keskustelua puolison kanssa ja geenitestejä syntymän jälkeen. Eipä noista muuten varmuuseen pääse- ikävä jos jää loppuelämäksi mieltä painamaan.
 
Ultrat ovat kyllä melko tarkkoja nykyään, ja jos nuo päivämäärät pitävät paikkansa, olisi hyvin epätodennäköistä että toinen mies olisi sikiön isä.
Mutta niinkuin lambi jo sanoikin, niin suosittelen myös keskustelua ja dna-testejä, ettei jää loppuiäksi kaivelemaan.
 
Jos harrastit seksiä toisen miehen kanssa 3.pvä ja kaikkien ultrien ja muun mukaan vauva olisi saanut alkunsa 25. pvä, niin silloin niiden siittiöiden olisi pitänyt elää yli kolme viikkoa, mikä täysin mahdotonta. Joten ei millään voi olla sen toisen miehen lapsi.
 
Joo näin mietinkin kyllä, että periaatteessa ei ole edes mahdollista... Tein myös raskaustestin 28.7 ja näytti negatiivista mutta sitten kun tein 6.8 niin tuli todella todella haalea plussa ja kun tein clearbluenkin niin sekin näytti silloin 1-2 viikkoa raskaana eli tämänkin mukaan hedelmöitys olisi tapahtunut heinäkuun lopussa.
 
Mä olen kans sitä mieltä, et nuo määritykset ultran mukaan ovat tosi tarkkoja, kun ne aivan päivälleen osaavat määrittää. Lisäksi jos sinulla on tullut vuoto välissä ja olet miehesi kanssa hommaillut todennäköisen oviksen aikaan, jonka olet vielä tunnistanut, ei minusta tähän oikein jää epäilyksen aihetta. Ei niiden ultrakuvien perusteella voi oikeasti mitään sanoa.
 
Huojentavaa kuulla että muutkin ovat sitä mieltä, itse sitä vaan alkaa epäröimään kaikenlaista :D. Kiitos sullekin Hillevi!:)
 
Takaisin
Top