Auttakaa jo plussanneet? Nega(ko?)

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Lilyee
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Lilyee

Näppärä viestien naputtelija
Eli siis, nyt kp 31/31 eli huomenna pitäs menkkojen alkaa. Tänään testasin töiden jälkeen ja tuli TODELLA haalea viiva, joka kuitenkin näkyi kymmenen minuutin sisällä hyvin hyvin hentoisena punertavana. Nyt se oli jo tummempi kun on mennyt muutama tunti. Tiedän että ei enää markkaa, mutta kurkkasin silti.

No, äsken sitten tein herkemmällä testillä ja aivan puhdas nega. Mitä tämä siis on? Ilmeisesti nega, mutta hämmentää se haalea haamu, jonka mieskin näki aiemmin...

Onko vastaavaa kokenut joku, ja oliko se siis nega?

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

kiitos heppura nopeesta vastauksesta. mun oli tarkotuskin tehdä se aamulla mutta oon vähän hätähousu.. täytyy huomenna ostaa ja tehdä ilmeisesti ylihuomenna aamulla. pakko malttaa :)

ja tää viimeisin pissa ei ollut talossa kuin tunnin, niin varmasti melko laimeaa.. harmittaa kun menis tekemään!

voi hyvää päivää tää puhelin muuttaa sanoja.. eli siis oli rakossa...

jatkan yksinpuhelua, mutta jos joku vielä vastailee, niin nyt kävin tyhmänä katsomassa roskista ja siellä oli haamuplussa! :o

Raskaustestit antaa harvoin(jos koskaan) vääriä plussia, joten eiköhän siellä jotain tapahdu :wink

Mulla tuli ekalla testauksella haalea viiva, ja ajattelin että en ole raskaana... sitten testasin viikon päästä uudelleen, kun oudot pienet vuodot oli loppu(ei ollut kunnon kuukautisvuotoa) ja olinkin selkeästi raskaana :) Mulla ei siis ekalla testauksella tullu tulos selvästi :)

Sent from my GT-I9505 using Vau Foorumi mobile app

Heips, osta Clearbluen digitaalinen raskaustesti ja tee semmoinen lauantaina aamupissasta. Eli vähintään 4 tuntia rakossa olleesta pissasta. Pääset kaikista vähimmällä jossittelulla ja tulos on varma. :) Peukkuja!

hyvä kuulla että joillain haamu muuttunut plussaksi. täytyy käydä ostamassa se digi, se varmaan tosiaan on varmin!! ei oo tänäänkään vuoto alkanut, vaikka aina ollut vähintään tuhrua tässä vaiheessa.. jännittää! :) kiitos teille!

Kaveri sai tosi haalean viivan testiin ja loppujen lopuks ilmeni ettei ollu raskaana. Vissiin vahingossa tökkäs sen testiliuskan liian syvälle sinne kuppiin.. Mulla taas kävi nii että kuukautiset oli myöhässä ja testi näytti negaa, mutta viikonpäästä ku ei rupenu menkkoja kuulumaa nii tein uudestaan testin ja sieltä tuli aika haalea viiva. Seuraavana aamuna kuitenki testissä loisti tumma viiva :) Peukkuja seuraavaan testiin!

Ja se raskaus voi olla vielä nii alussa ettei näy missään testeissä, testihän kannattais tehä vasta kun menkat ollu viikon pyöhässä...

Mulla itselläni on ainakin tosta Clearbluen digitestistä kokemus että sinä päivänä kun kuukautisten on pitänyt alkaa niin on näyttänyt positiivisen tuloksen eli RASKAANA 1-2 on ruudussa lukenut :D Ja oikein on ollut molemmilla kerroilla. Tää toka on masussa vielä 39+0 tänään... :D

mä ostin nyt jotain (kai?) apteekin omia, kun niitä oli kaks siinä paketissa ni en raaskinu ostaa yhtä digiä. siinä luki että kun kuukautiset pitäisi alkaa, ja tänään olis pitänyt, ni mä ny testaan huomenna sit sillä.. ja jos edelleen tyhmä haamu, niin myöhemmin si vasta viikon jälkeen :)

Mullakin tuli ensin nega kahdestakin testistä kuukautisten alkamispäivänä, muttakun jaksoin odotella muutaman päivän ja testasin uudestaan ni sain haamuviivan aikaiseksi ! Kävin sitte vielä ihan terveyskeskuksessa tarkastamassa asian ja nythän ollaan rv 7 :)

Takaisin