Auttakaa epätietoista!

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja MoNa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

MoNa

Oman äänensä löytänyt
Mistä tämä kaikki johtuu.
Kuukautiseni alkoi 6.päivä ja loppui 9.päivä kun seinään. Nytten ollut parisen päivää ajoittain todella huono-olo ja heikottaa. Sitten loppuu yhtä nopeasti kun tulikin.
Olemme touhuilleet ilman ehkäsyä jo jonkun aikaa mutta testit näyttää negatiivista.
Kysymys kuuluukin:
Voinko olla raskaana vaikka testi on negatiivinen? Kuinka kauan pitää odottaa että testi "haistaa" raskauden?
Kiitoksia kaikille jo etukäteen!

Mona raskaushormooni, joka erittyy virtsaan kasvaa huimasti parin pvän välein. Tarkemmin noin 1,5 vrk. Joten sinun kannattaa testailla aikaisintaan parin päivän päästä. Ja senkin jälkeen jos näyttää negatiivista ja kk eivät ole alkaneet niin uudestaan testailet parin päivän päästä.

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Unohdin vastata eli KYLLÄ voi testi näyttää negatiivista vaikka olisikin raskaana. Eli tällöin raskaushormooni ei ole riittävän suureksi muuttunut, jotta testi olisi sen havainnut.

Kiitoksia sinulle Harmony! Tänään taas huippaillut mahdottoman paljon eikä meinaa töiden teosta tulla mitään. Varasin tänään aikaa lääkärille siinä toivossa josko pääsisi verikokeisiin. Eikös verikokeessa pitäisi näkyä aika tarkkaan olisinko raskaana vai en?

Kyllä verikokeessa näkyy paljon aikaisemmin kuin itse testeissä. Tsemppiä ja hyvää vointia sulle.

Onnea teille :) yritämme kyllä, mutta itse olen niin kamalan malttamaton.. Mitkä oli ensi oireet josta päätit sitten tehdä testin?

Takaisin