Autopohdintaa

Me ei mahduttu audi a4 farmariin yhden lapsen kanssa :D mies on sen verran pitkä, että turvaistuin ei mahdu hänen taakse, joten mä en voinut ikinä ajaa kun mies ei mahtunut apukuskin paikalle sen istuimen takia :D


Joo se kyllä heti vaikuttaa jos on pitkä kuski :D me ollaan tällästä kääpiökansaa :D
 
Omasta kokemuksesta Ford Mondeo, Volvo v70 ja e-mersu tilavimmat. Siis viiden hengen autoista.

Edit. Meilläkin neljäs lapsi tulossa eli isompaa autoa pitäis katsella.. Kunpa niitäkin voisi vaan vaihtaa keskenään eikä aina tarvis niin kamalasti rahaa... :D
 
^Niinpä, ja sitten vois vaihtaa takas sen vanhan pienemmän kun ei oo enää bussille tarvetta.
 
Me hommattiin farkku opel mulle autoks :) mahtuu minä, molemmat mukelot, mies ja kärryt sun muut kamppeet kyytii :)
 
Me katottiin eilen netistä honda accord farkkua ja ford mondeota - seuraavaks pitää lähteä varmaan katsomaan livenä!
 
Meillä hankittiin accord farkku esikoista odotellessa, takakontti tosi tilava, mahtuu rattaat,tavaraa ja koira :-D vaunuina meillä viel isot emmaljungat :-D
 
Jetsu, mitä vuosimallia teidän accord on? Meillä -09 accord ja mietitään että mahtuuko konttiin vaunut ja koira :/
 
Meillä 05, hyvin mahtui meillä! Vaunut tosiaan isokokokoiset ja hyvin mahtunut, koirakin melko iso ja mökkireissut viihtynyt helposti :-)
 
Uudempi Accordin malli ei olekaan enää niin tilava kuin se laatikkomainen. Mutta oli mikä tahaan, riippuu paljon vaunuista ja koirasta mahtuuko :)
 
Meillä oli kahden lapsen ja saksanpaimenkoiran kanssa Ford Mondeo farkku ja oikein tilava oli niin matkustajille kuin tavaratilaltaan. Kolmannen kohdalla ostettiin kuitenkin tila-auto. Ja ihan ehdoton luonnollisesti nyt perheen neljännen lapsen kohdalla.
 
Takaisin
Top