Automaatti vai manuaali?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Sohwia
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Onko teidän auto manuaali vai automaatti?

• Manuaali

Äänet: 10 55.6%
  • Automaatti

Äänet: 8 44.4%

• Kaikki äänestäjät
    18

Sohwia

Sanavalmis juttuseppä
Marraskuunmammat 2015
Elomammat 2017
Onko teidän autossa manuaali vai automaattivaihteisto?

Meidän perheessä on kaksi autoa ja molemmissa on automaattivaihteisto. Aiemmin minulla on ollut vain manuaali autoja ja olihan niilläkin hyvä ajaa, mutta nyt kun ostin hiljattain automaatti vaihteisen auton, niin tykkään kyllä ajaa sillä tosi paljon. :)

Meillä on kaksi autoa, mun autossa on manuaali vaihteet ja miehen on automaatti. Enemmän mä kyllä ajan miehen autolla ja mies mun autolla :grin Tykkään enemmän automaatista :)

Meidän kaksi autoa ovat kummatkin manuaaleja. Kuten Ennillä, on myös minulla kriteeri auton ostamisessa se, ettei saa olla automaatti. En vaan tykkää! Miehen vanha auto oli automaatti ja ajelinkin sillä yhden talven, automaatiksi oli harvinaisen kiva auto. Mutta kun pääsi taas manuaalia ajeleen :Heartred Automaatin hyvät puolet varmasti korostuu jos paljon joutuu kaupunkiajoa ajamaan, mutta siitä ei juuri ole hyötyä näin suht maalla.

Ehdottomasti automaatti, sen vuoksi en ole ajanut nyt lähes 3 vuoteen koska miehen auto on manuaali :hilarious: mies ajakoot niin kauan kun meidän auto on manuaali, täällä on niin hurja liikenne että automaatti on minulle ainut vaihtoehto.

Vaihdettiin viime kuussa autoa ja nyt on automaatti. Aikaisemmin aina ollut manuaali ja se oli miehellä nytkin toiveena, mutta tätä tarjousta ei voinut ohittaa joten niin sitä vaan annettiin periksi automaatille. Täytyy kyllä sanoa, että kiva sillä on ajaa. Muutamat kerrat meni ennenkuin tottui, ettei etsi kytkintä ja vaihdekeppiä :hilarious:

Kaks autoa ja molemmissa automaatti. En osais enää kuvitellakaan ajavani manuaalilla. Mulla tulee enimmäkseen kaupunkiajoa niin automaatti on tosi kätevä. :)

Manuaalit löytyy. Sillä pääsee taloudellisempaan ajosuoritukseen, olen huomannut. Tykkään muutenkin ajaa enkä vain matkustaa :)

Manuaali tällä hetkellä, molempia on kyllä ollut. Kummassakin on puolensa, automaatista tykkään kaupunkiajossa, muuten ehkä enemmän manuaalista. Automaattilaatikko ei vaihda vaihdetta mun mielen mukaan, kun ajelen täällä landella kinttupolkuja, tai sit en vaan osaa. :grin

Mun eka auto oli manuaali, mutta sen jälkeen kaikki autot ovat olleet automaattivaihteisia. Vanhempien autot on vuodesta 1995 lähtien olleet automaatteja.
Eiku oli meillä remppa-aikana hädin tuskin kasassa pysyvä, joku 500 000 km ajettu pakettiauto, joka oli manuaali.

Tää on vähän et toiset tykkää ja toiset ei. Automaatteja on monenlaisia ja kulutus riippuu niin monesta eri tekijästä.

Meillä on manuaali ja automaatti. Kesäautona automaatti ja se on hienompi ja mukavampi auto noin muutenkin kun talviautona oleva karvalakkimallin suzuki. Ensi talvena menee autovaihtoon, kun nykyiseen ei mahdu vauva vaunuineen...

Kolme autoa - kaksi manuaali ja yksi automaatti. Automaatti ihan ehdottomasti paras. Niiiin ihanan helppo ja vaivaton. Aiemmin vannoin manuaalin, mutta kun ajoi automaatilla, niin mieli muuttui heti :grin

Takaisin