Asunnon vaihto edessä

Tökkönen: Ompa ikävä juttu, noh onneksi niiden käyttö ei ole mikään välttämättömyys.
 
Kiitos vastauksista. Jäi vielä miettittämään: onko jollain kokemusta kestovaipoista&mökkeilystä?:) Meillä olis miehen kanssa tosiaan kaks mökkiä (sukumökkejä), joilla ajateltiin mökkeillä ensi kesänä. Ajattelin kestovaippailla tai ainakin yrittää. Esikoista kun odottaa, niin mistään ei voi olla varma. Tosiaan, mökeillä ei ole juoksevaa vettä. Toisella on järvi ja aurinkopaneeli, mutta toisella mökillä on vain meri ja ymmärtääkseni ei ole sähköäkään.
 
En ole itse kestoillut, mutta mitä ystäviltäni olen käytäntöjä kuullut, voi hieman hankalaa mökillä olla. Jotkut ovat vaippaa vaihtaessa heti huuhtasseet pahimmat pois hanan tai bideen avulla. Ja sitten kai johonkin ämpäriin likoamaan/odottamaan varsinaista pesua. En oikein tiedä miten tuo mökkioloissa onnistuu. Voihan sitä mökillä käyttää sitten kertiksiä?
 
Meillä on ens viikolla muutto 800km päähän :) Helsingin lähellä kun asun ja olen itse kotoisin pohjosesta nii olen aina toivonut että joskus tulevaisuudessa lapseni kasvaa samassa ympäristössä luonnon lähellä kuin minä. Ja tämä toive toteutuu kiitos ihanan mieheni ❤️

Muutto stressiä ei pahemmin oikeen ole vielä tullut. Tavarat on jo melkeempä kaikki pakattu ja huonekalut ollaan päätetty hankkia sieltä paikalta jotta saataisii tällä kertaa ehkä ne mieluisat. Eikä hätiköiden hankitut :D ja näin säästymme tavaroiden kuskaamiselta

Eniten odotan että asetutaan taloksi ja pääsen sisustamaan pikkuisen (luultavasti prinsessan) huonetta:p


Niin ja eilen ihana äitini oli järjestänyt yllätys vauvakutsut/läksiäiset :)
Ihmettelinkin eilen että kuinka mieheni suostu lähtemään ikeaan kanssani ilman mitään mukinoita :D kyllä siinä aika iso itku tuli kun oli kaikki ystävät kotona vastassa ❤️
 
No moi. Meillä on kans asunnon vaihtuminen isompaa ennen kuin tää pikkunen syntyy :) Toiveena olis OK-talo tai RV- talo ihan jo senkin takia kun on koira niin olis mukavaa jos koiralla olis omaa pihaa missä olla ja vauva sais nukkua omalla pihalla rauhassa.
 
Mulla tuli tuossa ero muijan kanssa ja jätin kaikki huonekalut sinne. Ostin uuden setin osamaksulla.
Emmä oikeestaan tarvi kuin sohva + tv-taso + sänky ja ruokapöytä
 
Last edited by a moderator:
Takaisin
Top