Meillä ei oikeestaan vielä mitään semmoista ole tullut vastaan mistä mies ei saisi nyt kiinni, mutta siis mainittakoon tähän semmoinen seikka että oon niiiin pitkään sitä vauvaa vongannut ja parkunut että nyt mies saa viimein hengähtää kun raskaana olen lempeä kuin pieni perhonen
Musta tuntuu et mun mies ei vaan tajua, että oon raskaana Hänellä on toi autoasia nyt niin mielen päällä, ettei pysty ajattelemaan mitään muuta Raskausuutisen kuultuaan on siis keskittynyt vaan miettimään et mikä auto ois hyvä ja mistä sen ostais, ei ole kysynyt esim laskettua aikaa tai onko mitään oloja
Myös toisen lapsen kohdalla hän aika usein vain unohti, että oon raskaana ja ärsyyntyi, kun ”vaan makasin sohvalla” (koska raskaus + flunssa + villi taapero hoidettavana töiden jälkeen)
Mua vaan ihan hormonien takia ärsyttää välillä toinen. Hänen kommenttinsa kaikkeen on "vauva taas käskee" Varsinkin kun valitan, että en pidä hänen tekemästään ruuasta (koska ällöttää aika moni ruoka). Olen niin ihana vaimo
Jaan tänne miehen taannoisen kommentin, kun hän kommentoi, että "on niin isot tissit että nämä kyllä raskauden jälkeen roikkuu tosi pitkällä!" Onneksi en oo erityisen epävarma kehostani eikä hormonitkaan ole ottanut valtaa niin että olisi tuntunut pahalta, nauroin vaan, että näinhän se on. Mies kyllä tajusi heti virheensä ja meni ihan noloksi möläytyksestään.
Mies ei tajua sitä että miten voi olla koko ajan nälkä. Tai miten voi pahoittaa mielensä jos hän kertoo joka päivä missä on käynyt lounaalla (itse syön töissä omia eväitä)…
Oma mies kyseli miten suureksi nännipiha kasvaa ja kun kerroin etten tiedä enkä voi asiaan vaikuttaa niin hän totesi 'niin, ehkä ei tarvitse niin isoksi tulla että pv:llä voi ajaa ympyrää" teen asialle minkä voin