Arrgg ettäkö töihin kertoisin!?!

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Jenkkis
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Jenkkis

Vasta-alkaja
Kävin tänään töissä tekemässä alustavia työjuttuja valmiiksi kun ensi viikolla töihin olisi mentävä  ja heti alkoi marmatus jonnin joutavista asioista ym. seläntakana puhumisesta. Olen meinaan ollut 2 viikkoa lomalla niin en ole hirveästi ajantasalla tästä naisten "juoruilusta".
No selvisihän nämä käynnilläni ja sekös alkoi taas pännimään kun supistaan heti kun poissa ollaan ja ym..

No raskaudesta en ole töissä vielä maininnut ja tämän päiväinen vierailuni antoi taas vahvemman päätöksen sille, etten aio vähään aikaan vielä kertoakaan. Pomollenikaan en voi raskaudesta kertoa kun ei osaa pitää asiaa omana tietonaan, vaikka olemme todella hyvissä väleissä :(
Minun puolestani voivat sitten vaikka vapaasti huomata kun maha alkaa näkyä 

Mitä mieltä olette, toimisitteko samalla tavalla tilanteessani?!

Todellakin toimisin! Kerrot sitten kun on pakko (mammaloma lähestyy) tai sitten kun mahaa alkaa näkyä ja porukka ehkä aloittaa juoruilun. On kyllä törkeetä, ettei pomokaan pysty asiaa pitämään omana tietonaan. Pyh pah!

hei
kerro pomolle sitten kun on pakko... eikös se oo paria kuukautta ennen kuin jäät äityislomalle..

En minäkää kertonu töissä ennen kuin oli pakko... ja sanoin pomolle ettei tartte muille kertoa. Kerroin joulun ja uudenvuoden välisenä aikana. Tammikuun puolivälissä lähdin kahden viikon etelänlomalle. Ennen lähtöä kerrottiin pomon kans apulaispomolle, koskapa he yhdessä aikoivat ruveta ettimään mulle äitiysloman tuuraajaa. Raskauteni tuli kummallekin yllärinä, mutta ottivat sen aika hyvin vastaan.Kun palasin lomalta oli tuuraajani jo löytynyt. Viikon päästä hän jo tuli töihin opettelemaan hommiani. Hänen ensimmäisenä työpäivänään, kerrottiin sitten koko työporukalle että olen jäämässä äitiyslomalle ja tässä on tuuraaja. voi sitä ihmettelyä... Vatsa ei juuri kasvanut ja sain sen pidettyä neuletakin sisässä piilossa. ja muutenkin kun minulla on istumatyö, niin eivät työpöydän takaa huomanneet muuttuvaa muotoani.  Helmikuun puolivälissä jäin sitten äippälomalle ja huhtikuun lopulla syntyi  tyttö.

Takaisin