arpia

Mä olen kohtalotoveri, mutta mulle ne on revenneet rintojen alapinnalle [:-]
Hassua sikäli, alkuraskaudesta rinnat kasvoi ihan hurjasti ja nyt ne ovat pienenneet noin normaalikokoon ja nyt sitten repesivät. Plääh [8|]
 
Täällä kans eräs kohtalo toveri. Massukka revenny nyt 9 kohdasta.. Ja pitkiä... Noh mitä muutamasta kun kohta on sylissä pieni ystävä. :)
 
Juu-u, kyllä niitä tulee jo. Onneks mut on jo pari kertaa "pilattu", joten uskon välttyväni noilta murheilta [:D]
 
Mulle tuli jo tosi alussa raskausarpia rintoihin, takapuoleen ja ihan pieniä tohon reisien sivuille.. Vaikka alusta asti olen rasvaillut vähintäänkin kerran päivässä. Ainahan ne harmittaa, mutta ei voi muuta kuin todeta että elämä on ja näillä mennään. Kyllähän ne siitä ajan myötä haalistuu ainakin vähäsen. Palkinto tulee muutaman kuukauden kuluttua [:)]
 
Voi apua! Nyt sen lyhyen odottamisen ajan tajuaa kun kattoo noita tickereitä, alle 100 päivää jo! Ne vaan pienenee ja sit se on menoa [:)]
 
Muistomerkit jää joka lapsesta ainakin mulle [:D] Ekalla kerralla repes tissit kun maito nousi,tokalla maha muuttui tiikeriksi ja nyt tulee suonikohjut jalkoihin... Mitään ei saa ilmaiseksi [:)] 
 
Mulla kans noita ihanaisia arpia alkaa olla. Mahaan niitä ei ole tullut (vielä). Reisiin ja alaselkään tulleet arvet huomasin alkuviikolla. Ensimmäinen ajatus niistä olikin, että nyt tuo selluliitti näyttää vieläkin pahemmalta... Onneksi en ole koskaan nauttinut rannalla makoilusta, niin eipä tuo paljoa haittaa. [:)] Rintojen suhteen ei ole mitään "menetettävää", ne ovat jo niin täynnä arpia entuudestaan (kiitos ennätysnopeasta rintojen kasvusta). Näin ollen niiden repeämisestä en ole huolissani ollutkaan [;)]
 
Ostin tänään apteekista ceridal nimistä suihkutettavaa "voidetta". Ihan hyvän oloista oli kun illalla kokeilin suihkun jälkeen vatsalle ja rintojen päihin. Sitä voi myös laittaa imetyksen aikana ja myös vauvan iholle. Kuin "vauvaöljyä". Aikaisemmassa odotuksessa mulla tuli melkoiset arvet viikosta 32 eteenpäin, vatsa on kuin yhtä isoa viivakoodia [:D]  Nyt toka odotuksessa toivon välttyväni uusilta arvilta, jospa tuo rasvailu sitä ainakin vähän estäisi..
 
mulle tullu raskausarpia rintoihin, reisiin pikkusen ja takapuoleen. Mutta masuun ei ole tullut lainkaan, toki mä aika lailla sitä rasvailen että ei edes tulisikaan. Muutenkin harmittaa nuo arvet mitkä ovat tulleet, vaikkein paljon olekkaan, mutta siltikin. Mutt amitä vain vauvan takia [:)]
 
Mulla tuli raskausarpia rintoihin. Marsin apoteekkii ja ostin sieltä sellasen pienen tuubin arpirasvaa joka maksoi melkein 40e. Sillä lähti arvet pois nyt olen käyttänyt apteekin Vichy rasvaa joka ehkäisee raskausarpia ja todella hyvää muutenkin. On arvet pysynyty loitolla massustakin. Suosittelen!
 
mulla taas tullut arpia nyt mahaan, muttei muualle. Lohdutusta tuonee tieto, että ainakin mulla ne on haalenneet aina tosi hyvin raskauden jälkeen. Toki kyllähän jotain merkkejä raskaudsta jää, mutta ylpeänä olen aina kantanut jokaisen arven. Arvet kuuluu mulla asiaan, enkä niitä oikeestaan edes ole miettinyt. Mutta tässä raskaudessa olen päässyt aika vähällä. 
 
Sama täällä, jälkiä tullut ainoastaan vatsaan. Muuten oon säästynyt. Ja nuo raskausarvet haalenee kyllä todella paljon, eikä niihin niin kiinnitä huomiota.
Mulla on vaan tuo, että laihdun melko nopeasti synnytyksen jälkeen, (puol vuotta ja yli 20 kg) jolloin iho ei ehdi palautumaan ja tuohon vatsaan jää sellanen ällö nahka kasa. Siitä sellanen pullataikina tms. todella kaukana! Mieluummin mä sellaisen ottaisin.. No sitten kun muksut olen tehnyt, meinaan käydä näyttämässä itteeni kirurgin veitselle. 
 
Mulla repee perse ja takareidet.. En oo omasta mielestä kyllä noista kohdista ees lihonut, pelkästään mahasta, luulis siis että ratkeais maha? No, sitä ootellessa[:D] Ärsyttää vaan noi kaikki raskaana olevat mallit yms, kellä ei arpia ole missään ja muutenkin on niin hehkeitä. Ei riitä, että langanlaiha on nykypäivän kauneusihanne, vaan ei saa oikeesti lihota edes rauhassa, kun martinat ym. julkkikset esittelee täydellisiä raskauskroppiaan. No, onneksi oon itse sujut oman huonon itsetuntoni kanssa, niin ei jaksa päätä sen enempää asialla vaivata. Nyt suklaata naamariin, jos sais aikaseks vaikka pari arpea lisää[:D]
 
Jann: Minkä niminen se arpirasva on jolla lähtee arvet?
 
Mulla noita arpia oli jo entuudestaan, tosin jo vaalenneita mut nyt ne on taas muuttunut punaisiksi ja lisääkin on tullut. Rasvattu on joka päivä mut ei tunnu auttavan ja ajattelin ett kyllä ne saa taas "katoamaan" sit kun vauva on syntynyt. Mut jos olis jotain rasvaa joka oikeesti toimii nii voisin kyllä mielelläni kokeilla.
 
Kannattaa kokeilla Biothermin Biovergetures voidetta!!
Ehkäisee niitä ja vaikuttaa jo tulleisiin arpiin. Itse olen ainakin vakuuttunut ja sitä on hehkutettu tosi monessa paikassa. Käytin sitä myös joskus teininä kun rinnat ja lantio kasvoi. Kyllä siitä varmasti apua oli!
 
Takaisin
Top