Apua!

Verzu

Silmät suurina ihmettelijä
Olen viime perjantaina, lauantaina ja eilen tehnyt tosi haalean plussan raskaustestistä. Syön e-pillereitä, tätä yliarvostettua uutta Zoely merkkistä. Aloitin menkkatauon heti ensimmäisen plussan jälkeen. Menkkojen olisi pitänyt alkaa sunnuntaina, ihan viimeistään eilen aamulla. Kivut oli mutta vuotoja ei näkynyt. Kunnes tänään aamulla. Edelliset menkat oli jo niin niukat että olin silloin jo varmaan raskaana. Vuodot on jotenkin pelottavan runsaat, suojaan menee tippa silloin ja toinen tällöin, että ei sillätavalla runsaat ja maha jomottelee edelleen. Onko kellään kokemuksia tämmösestä? Onko ollut normimenkat vaan raskauden alussa vai keskenmenoa? Lukemani perusteella olen ymmärtänyt että keskenmeno yleensä alkaa vuodoilla ja kivut tulee vasta jälkeen, kun mulla kivut alkoi jo sunnuntaina ja tänään vasta vuodot. Kaikki vastaukset kelpaa! Lapsi ei ollut varsinaisesti alunperin toivottu mutta nyt jos tämä olikin tässä niin jätetään pillerit kokonaan pois
 
Keskenmenossa on kyllä ihan kunnon vuodot, joten jos tulee vaan tippoja silloin tällöin, niin tuskin on keskenmeno, ellei vuoto runsastu. Pieni vuoto voi enteillä keskenmenoa tai olla täysin harmitonta. Kannattaa varmaan käydä terkalla tarkistamassa asia.

Toivotaan, että kaikki on hyvin!
 
No tein tuossa tossa testin ja negaa se nyt näytti.. Hämmentää kun kaikkialla sanotaan että km jälkeen oireet häviää ja mulla ne on kyllä edelleen, turvotuskuskin mahassa vaan pahenee. Elättelen hupsuja toiveita että päiväpissan takia oli negaa tai että vuodot sotki hormoneja mutta luulen että elättelen turhia toiveita. Huomenna menen terveyskeskukseen kyllä.
 
Takaisin
Top