APUA?!!!

E

evelynn1

Vieras
Moikka!
Tein tuossa parin viime päivän sisällä kolme raskaustestiä, joihin kaikkiin tuli tooooodella haalea värillinen haamu.. Noh, päätinpä sitten mennä terveyskeskukseen tekemään testin ja positiivinenhan se oli! .. Hätähousu kun olen kävin ostamassa vielä clearbluen digitaalitestin ja se oli NEGATIIVINEN? Mitä tämä tarkoittaa??? :eek: Olen kyllä aivan sekaisin... nyt pitäisi olla menossa rv 5... sekoitti kyllä pään totaalisesta :/ onko tuo terkkarin tekemä luotettava varmasti? inhottavaa.. :sad001 apuja kiitos kokemattomalle!
 
Hmm.. Mulla toi digi testi on antanu aina varman tuloksen, mutta väärää plussaa on kyllä pirun hankala saada mistään testistä :D Kuulostaa ehkä turhauttavalta, mutta oota pari päivää ja tee uusi testi :)
 
Kannattaa aina tehdä kotitesti aamulla ekalla vessakäynnillä, sillon se tulos on paras :) Kyllä mä luottaisin terkkarin testiin. Onnea plussasta!
 
Mutta kyllä mä siis sanoisin että raskaana olet! :D Vääriä negoja tosiaan olen kuullut, mutta väärää plussaa en :)
 
Sitä mä kanssa tässä mietin, että taitaa tuo clearblue näyttää nyt väärin.. Oon juonu hirmusesti vettä ja rampannu vessassa koko päivän, joten ehkä oli tuo äskenen pissa ihan vettä vaan mikä tuli läpi ja siks tuo negatiivinen :D Kyllähän tämä hämmentävää on, mutta oon kyllä aivan ikionnellinen.. Viis vuotta ollaan oltu ilman ehkäsyä, pcota ja kilpirauhasvaivoja ja nyt yhtäkkiä kun vähiten odotan luomuna raskaana :eek: :Heartred Kiitos teille vastauksista! Nyt saan yöni nukuttua ! =)
 
Komppaan -Eevi-ä! :) Teeppä uus testi parin päivän päästä tosiaan vaikka ja aamupissasta taikka ainaki silleen että pissa on ollu rakossa sen nelisen tuntia. Liian laimea pissa antaa ihan varmasti negatiivisen tuloksen. Tsemppiä täältäkin!
 
Voi, onnea hirveästi. On varmasti ihana tunne, kun nuin pitkän ajan jälkeen tärppää :) Ja samaa sanon minäki, että en kyllä oo kuullu et olis vääriä plussia :)
 
Takaisin
Top