Kertokaa joku mitä tehdä. Olen 5 kk pojan äiti. Lapsen isä lähti yllättäen ja jätti yksin lapsen kanssa. En ole kuullut miehestä kuukauteen paitsi sosiaalihuollon kautta, jossa mies on sanonut haluavansa tavata lastamme. Kerroin että isä saa lapsensa nähdä milloin haluaa mutta minä itse tuon lapsen tälle. mutta sehän ei miehelle passaa..ei kuulema halua olla kanssani missään tekemisissä ja jos se ei käy että joku muu hänelle lapsen tuo, niin tapaamisia ei tule ollenkaan. Haluaisin että lapsellani olisi isä ja että voisimme sopia asioista yhdessä, (minulla on kuitenkin nykyään yksinhuoltajuus) mutta en tiedä onko lapselle sekään hyväksi ettei isä suostu edes lasta vastaanottamaan äidiltä. (enkä tosiaan tiedä mikä suhteessamme on mennyt vikaan, en ole kuullut anteeksi pyyntöä, enkä minkäänlaista selitystä tälle tilanteelle.) Ero tuli täysin yllätyksenä ja nyt tuntuu että hän haluaa tahallaan vaikeuttaa elämääni. Eli suostuisinko lapsen ja isän tapaamisiin niin että esim. lapsen isovanhemmat hänet hakevat ja tuovat...? vai onko miehellä edes todellista halua lasta nähdä jos tapaamiset saavat hänen mielestään olla jos minä olen pojan hänelle tuomassa?