Apua viisaammilta mahdolliseen(tai mahdottomaan) raskautumiseen liittyen!

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Siruuuuu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Osaako joku auttaa mahdolliseen raskauteen tai sen olemattomuuteen liittyen?

• Juu

Äänet: 0 0.0%
  • Ei

Äänet: 0 0.0%

• Kaikki äänestäjät
    0
S

Siruuuuu

Vieras
Heippa! Olen kolunnut kaikenmaailman keskustelut ja nettisivut läpi, ja uskaltaudun nyt kysymään täältä neuvoja, kun olen ihan pihalla
snotty.gif

Eli mulla on viimeiset 1-2vuotta ollut erittäin epäsäännölliset menkat, joten mahdollisia oviksia enkä edes kierron pituutta varsinaisesti tiedä.

Viimeksi kuukautiset olivat 6.12. Siitä n. Viikon päästä olin suojaamattomassa yhdynnässä (muuten olemme käyttäneet kumia).
N. Viikko sitten aloin ihmettelemään kun kuukautisia kuulu, vaikka kaikki oireet oli, ja sen lisäksi lämpöilyä (normisti 36.6 abauttiarallaa ja nyt ollu 37.1). Koko tämän viikon ollut yöpahoinvointia, unettomuutta, selkäsärkyä ja muuten vain kamala olo, ihan ku jatkuva krapula ja ihan hillitön väsymys! Eilen luulin, että menkat alkaa, mutta pikkareissa oli vaan ruskea vuotoa pikku tippa.. Eikä ne kuukautiset edelleenkään ole alkaneet. Niinä ja olen ollut vatsasta valtavan turvonnut, ja ilmavaivoja on myös ollut. Niinkuin myös löysää vatsaa ja pissahätää. Mitkään karkit tms makeat ei oo maistunut, jotka yleensä himottaa 24/7.

Tottakai jo innostuin että vauva sieltä tulee ja kärsin pahoista oloisa nautinnolla, pää meni ihan sekaisin, on itkettänyt ja oon varmaan mielikuvitellut itelleni lisää oireita ( kuten että ruisleipä haisee kamalalle ..) en normaalisti ole herkkä ja nukun kun tukki, myös menkat on aina alkaneet kun on vähänkään tuntunu selässä/vatsassa, useimmiten ei ole tuntunut missään.

Raskaustestejä oon tehnyt tässä parin päivän aikana 4. Eikä mitään plussantynkää edes oo näyttänyt
sad.gif
((. Taitaa olla päässä vika eikä? Eli eikös sen pitäis plussata jo, jos siellä jotain olis?? Ja jos tää ruskea vuoto olis ollut kiinnittymiseen liittyvää, niin eikös sen olisi pitänyt tapahtua tyyliin 3 viikkoa sitten.. 4. Viikkoa siis yhdynnästä ja kp 37/n.30(jos on tullut kaksia kuukautisia putkeen) . Epäsäännöllisten kuukautisten takia olin pari viikkoa sitten jossain hormoni testeissä eikä niissä ollut mitään poikkeavaa joka selittäisi puuttuvia kuukautisia, en tiedä otettiinko raskaushormonia siellä, kun sanoin etten ole raskaana. Mutta siis hyvä, että periaatteessa voin tulla raskaaksi, olen ollut hieman alipainoinen, joten luulen että menkat on siksi olleet oudot, kuitenkin olen nyt saanut painoa :P...
Voitteko vähän valaista? Ei pliis ilkeilyä, oli kauhee kynnys muutenkin tulla kyseleen hölmöjä.

Jos tuo on ollut ainoa suojaamaton yhdyntä niin kyllä sen plussaa jo luulisi näyttävän. Voi olla jokin muu hormonihäiriö kyseessä kyllä. Tai tietty kemiallinen raskaus jossa hormonipitoisuus on niin pieni ettei näy testeissä? Yleisenä ohjeena vaan jos on jo selkeitä oireita niin pitäisi herkässä testissäkin näkyä mut kyllä monella ekat oireet nostaa päätään jo ennen kuin testi näyttää mitään. Tai sitten kannattaa odottaa vielä viikko joko niitä kuukautisia tai uutta raskaustestiä ja soitella vaikka terveyskeskukseen jos oireet jatkuu eikä mitään kuulu.

Takaisin