Kyfi8705730
Silmät suurina ihmettelijä
6kk täyttänyt tyttöni itkee öisin hyvin paljon. Kakka öisin 2tunnin välein vihreä limaista kakkaa... Näin ollut jo viikon ajan. Päivin sama rumba ilman tota itkua mutta hyvin epämukavaa tytöllö on käytlksestä päätellen, venyttää itsensä ihan suoraksi ja kantapäillä nostaa keskivartaloa ylös kuin johonkin sattuisi. Maha ei ole tähän asti ollut kertakaan kova ilmavaivoista ei olla kärsitty hyvin rauhallinen on syntymästä asti. Yli kuukauden ajan olen yritänyt aloittaa pilttejä ja soseita puuroa sub muuta mutta ei suostu avaamaan suuta. Porkkana kurkku vesimeloni ja tomaatti menee sitten.. Viilentää näillä ikeniään ja muutenki tykkää enemmän meijön lautasella olevista ruuasta kuin omasta. Ei syö laisinkaan korviketta tissimaidolla menty koko ajan. Oon käynyt neuvolan lääkärillä ja sanonut etä normaalia tällläinene kakka... Mutta mua alkaa jo epäilyttää... Ei oo ihottumaa eli allergiaa en ole epäillyt.. Mitä muita syitä voisi ola ? Täysi terve ollut koko ajan Ei ole sairastellut ja mun ruokavalio ei ole laisinkaan muuttunut.. Mikä avuksi alan olla jo väsynyt ja avuton