Apua ovistestin tulkintaan!!

Avvi

Näppärä viestien naputtelija
Olisiko kellään kokemusta tällaisesta?

Lääkkeellinen tyhjennys tehtiin kaksi viikkoa sitten ja eilen päiväpisusta r-testi näytti vielä haamulaista. Samasta päiväpisusta dippasin huvin vuoksi myös ovistestin, jossa yllätyksekseni miltei tasavahvat viivat. Tyhjennyksestä laskettuna eilen oli kp14. Voiko olla totta että ovis olisi jo nyt?

Vuoto on oikeastaan loppu, vähän tuhrua tulee vielä mutta hyvin vähän vain. Sitä siis tässä nyt ihmettelen että voiko ovulaatio todella tapahtua vaikka raskaustestin mukaan kropasta löytyy vielä myös raskaushormonia? Vai reagoiko ovistesti myös tuohon vähäiseen hcg-määrään?

Olipas sekava sepustus.. mutta kiinnostaisi kovasti jos näin ollut jollain muullakin. Vauvakuume on kova ja ilman muuta yritetään nyt talletellakin, harmittaa kun aiemmin ei ole kokeiltu kun päätettiin odottaa että vuoto olisi absolut loppu. Kunpa tärppäisi heti :Heartred
 
Ovulaatiotesti reagoi myös hcg:hen, eli tuskin on vielä ovulaatiota.. Ja minun mielestä ovulaatiota ei tule niin kauan kuin hcg on vielä koholla. Toivottavasti testi näyttää pian negaa ja pääsette uuteen yritykseen :)
 
Jos r-testissä näkynyt haamu, niin sulla on vielä hcg:tä, niin sillon ei voi ovuloida. Mulla näkyi tyhjennyksen jälkeen kolme viikkoa plussaa testissä. Viiden viikon päästä verikokeissa hcg oli 4. Odottele rauhassa että hcg laskee. Mä en ovuloinut km-kierrolla ollenkaan. Menkat alkoi 5 viikkoa tyhjennyksestä ja sillä kierrolla plussasin taas.
Luulen, että sulla se ovistesti reagoi vielä raskaushormooniin. Odottele menkkoja rauhassa nii viimeisetkin raskausmateriaalit poistuu ja voitte taas yrittää uudelleen. Tsemppiä yritykseen ja pikaista plussaa!
 
Kiitos vastauksistanne! Niin vähän arvelin itsekin että jos on hcg:tä niin tuskinpa mitään voi vielä tapahtua. Aloiteltiin kuitenkin varmuuden vuoksi petihommat taas, pysyypähän simpat reippaina :wink Ja hyvähän niitä on olla aina valmiina jos tuleekin ylläripylläriovis.
 
Takaisin
Top