Apua/kokemuksia vastaavasta kaipaisin!

marjasose

Satasella mukana keskusteluissa
En nyt ole varma mihin kategoriaan tämä kuuluisi,mutta kokeillaan tätä kautta. Jos joku olisi kokenut edes jotain vastaavaa ja saisi mun mielen rauhoittumaan.

Aloitetaan nyt vaikka siitä että mulla ei tullut menkkoja syyskuussa ollenkaan. Marraskuussa tuli ruskeaa tuhrua ja sitä kesti n. 7 päivää. Tän turhrun jälkeen mulla on ollut jonkin näkösiä raskauteen viittaavia oireita, mutta testit ovat näyttäneet negatiivista. Toisaalta laskujeni mukaan viikkoja voisi olla nyt vasta 4+1 ja testin tein viimeksi perjantaina jolloin viikkoja oisi ollut 3+4(?).

Mulla on ollut nyt viikon verran ollut alaselän särkyä, alamahassa juilintaa (samantapaista kuin ennen kuukautisia mutta ei näy ei kuulu), turvottaa ja viime yönä oikeanpuoleinen munasarja kipuili. Tänään taas vasemmanpuoleinen..

Viime viikon keskiviikkona kävin terkkarille juttelemassa näistä oireista ja kuukautisten puuttumisesta. Passitti pissatesteihin ja verikokeisiin. Raskaustesti katsottiin pissasta ja oli negatiivinen. Tänään soitti ja ilmoitti että kaikki testit olivat puhtaat eli mitään tulehduksia tai sukupuolitautejakaan ei ole. Kivut ovat kuitenkin voimistuneet mutta kuukautisia ei näy..

Keskiviikkona ois vielä gynekologinen tutkimus mutta taitaa pää hajota ennen sitä! Ajattelen vain että jos on jotain vakavampaa.. joten kenelläkään edes jotenkin samantapaisia kokemuksia? Apua kaipaan kovasti!
 
Takaisin
Top