apua kaivataan!!

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja thiaa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

thiaa

Vauhtiin päässyt keskustelija
Syysmammat 2018
Hei!

Ajattelin täältä tulla kyselemään vähän muiden mielipiteitä/kokemuksia...
elikkä.. minulla oli tuossa kolmisen viikkoa sitten todella oudot kuukautiset (3-4 pvää tuli tuhruvuotoa) jonka jälkeen minulla on tässä n.2 viikkoa ollut koko ajan sellainen olo että kuukautiset alkaisi mutta ei ole alkanut eli samanlaista alavatsan jomotusta kera runsaan vetisen valkovuodon. Välillä on myös nivusia vihlassut sekä tuntunut että joku työntäisi puukon alavatsaan tuonne kohdun seutuville(ei kuitenkaan jatkuvaa vihlontaa,vaan se tulee ja menee melkein samantien pois). Tänään alkoi myös nänni pihojen nipistely. Tein raskaustestin muutama päivä sitten mutta se näytti negaa. Minulla on aina ollut todella epäsäännöllinen kuukautiskierto ja aluksi luulinkin tuon valkovuodon ja mahan jomotuksen olevan ovulaation syytä mutta ei kai ovulaatio nyt voi kahta viikkoa kestää? Olen soittanut lääkäriinkin mutta nyt on kuulemma niin huono tilanne ettei kunnallisella puolella ole lääkäriaikoja ja yksityisellekkin pääsisin vasta marraskuun puolessa välissä.

Tämä todella mietityttää minua elikkä olenko tehnyt raskaustestin liian aikaisin vai voinko ylipäätään olla edes raskaana??

Kiitos kaikille vastauksista. :)

moi!
täällä synnyttyksen jälkeen alkoivat menkat 13.9, sen jälkeen niitä ei ole näkynyt, viimeksi tein eilen negan testin, ja mulla oireina kans ollu nyt jo parisen viikkoa menkkamaiset jomotukset, ihan niinku menkkojen aikaan, mutta ei, ei menkkoja silti kuulu, ja tosiaan tätä jatkunut nyt jo pari viikkoa. ovistestejä oon nyt tehny ihan vaan huvikseni, sillä niitä tuolla kaapissa on ja nyt kuudetta päivää näyttää plussaa.. outoa. :D
viiva ei ehkä ole ihan niin tumma kun kontrolli, pieni hitunen on eroa, mutta siis menlko vahvat ja tasapaksut viivat ovat. ja mulla kans valkovuoto ollut nyt jo sen pariviikkoa runsasta ja vetistä, välillä myös tulee sellasia isompia limppejä jokka on tahmasia ja sellasia (YÖK, hyvin selitetty, anteeksi :D) ja välillä se on tosi venyvää, nyt on aika vetistä ja sitä tulee aika paljon.
 ja niin, mulla kp 39 ja ei menkkoja.. ja raskaustesti negaa, mutta voihan olla varsinki ku sanoit että on epäsäännöllinen kierto että ovis on ollut myöhemmi ja testi näyttää plussaa vielä jonakipäivänä, itse plussasin esikoista odotellessa vasta 6viikkoa edellisistä menkoista, eli myöhään. =)
sinuna odottelisin viikon verran ja testaisin uudestaan, niin minäkin aattelin tehdä =)

Hei!

Kiitos vastauksesta, kiva tietää että muillakin on tämmöstä :) Minulla on tuosta synnytyksestä 9kk ja sen jälkeen on neljät kuukautiset ollut mistä viimesimmät olivat tosissaan nuo ihan oudot (samantyyppiset mitkä minulla oli myös esikoista odottaessa silloin aikanaan).. juu se valkovuoto on jtn aivan järkkyä! Välillä joutuu oikeen juoksee vessaan kun tuntuu että nyt taisi lorahtaa menkat housuu mut ei,onneksi pikkuhousunsuojat on keksitty! :D Mä soittelin jo ihmeissäni neuvolaan,terv.keskukseen ja yksityiselle lääkärille ja kaikki sano ettei ainakaa kuullosta että olisi mikään tulehdus tai sukupuolitautikaan(onneksi!). Täytyypi nyt sitten varmaan vaan odotella..huomasin muutes eilen illalla kun makasin sängyllä että mulla tuntuu tuossa oikealla puolella munasarjojen kohdalla semmonen kohouma (?), osaako kukaan sanoa mikä se voisi olla?? Muistaakseni se tosin tuntu silloinkin kun esikoista odotin... Noh, toivotaan että olisi raskaus eikä mitään sen vakavampaa :)

Takaisin