apteekin omassa testissä viivanpaikka?

Kyfi7053630

Vasta-alkaja
heippa! Pakko tulla täältä etsimään vastausta, tein tänään apteekin oman (paketti vihreä valkoinen) raskaistestin kun rinnat ovat n. Viikon olleet tosi arat ja pahenee vaan, yleensä ei ole edes menkkojen aikana kipeät ja nyt autossa huomasen aivan järjetöntä pahoinvointia sekä aamulla kahvin jälkeen. No testiin tuli ns viivanpaikla, onko muut tehnyt tätä testiä ja tuleeko Se aina? Mulla menkkojen pitäisi alkaa vasta tosin lauantaina ja vessassa olin käynyt n. Tunti ennen :D

Itse olen apteekin testillä saanut joskus haamun, noin 15v 1kk sitten. Nyt se haamu on teini joka angstaa ja nukkuu omassa huoneessaan. Minulla se haamu oli sellainen hologrammimainen, näkyi ja ei näkynyt kun kääntelin, riippuen suunnasta mistä katsoin. Loppujen lopuksi päädyin tekemään kaksi muuta testiä viikon sisään jolloin positiivinen muuttui vahvaksi plussaksi.

Pahoinvointi yleisesti alkaa 5-8 viikoilla. Jos raskaustesti ei näytä kunnolla raskautta, ei hormoonia ole tarpeeksi tekemään pahoinvointia.

Haamun väri vaikuttaa. Jos kontrolliviiva on punainen, tulisi haamun/viivanpaikka olla joku punaisen sävy. Jos taas harmaa tai musta, silloin testiviiva tulisi olla joku harmaa. Jos viivanpaikka on valkoinen viiva valkoisella taustalla (eri sävy), niin negatiivinen.

Olen näitä haamuja nyt saanut parissa kierrossa, joten nyt alan olemaan hieman epäileväinen asiaa kohtaan. Tai sitten vain huono merkki (Sofi -liuskatesti).

Takaisin