Aprillipäivä

Bella Swan

Moderaattori
Staff member
Administrator
Maalisäidit 2020
Mites teillä, puijaatteko tai huiputetaanko teitä yleensä kyseisenä päivänä? Onko jokin jäänyt mieleen?

Aion huijata vähän miestä, jos keksin jotain. Ehkä äitiänikin. Toivottavasti taas töissä minua ei huiputeta, eka työpäivä nääs silloin.. :hilarious:

Kerran yksi kaveri, vela (vapaaehtoisesti lapseton), lähetti kuvan positiivisesta raskaustestistä. Ihan hetken menin lankaan, sitten tajusin mikä päivä oli :D

Yritän huijata ukkoa (jos keksin jotain nerokasta) mutta onnistumisprosentti on hävettävän pieni, sillä pokerinaamani on maailman huonoin :hilarious: Nauran jo valmiiksi ja sitten munaan koko homman.

Inhoan aprillipäivää. En huijaa ja jos joku yrittää edes pientä kepposta minulle, niin ei todellakaan tunne minua.

Yksi tuttu aikoo julkistaa raskautensa aprillipäivänä, ja vitsi on se, että se onkin totta. :troll:

Mieheni inhoaa koko aprillipäivää, joten en huijaa häntä eikä hän ole huijannut minua. Viimeksi on taidettu aprillata, kun olin lapsi.

Lähetin miehelle vanhan kuvan positiivisesta raskaustestistä. Ei mennyt läpi, koska hän muisti päivän. :) Esikoisen kanssa sanottiin hänen isälleen, että keskellä autotietä oli ollut lehmä. Meni läpi. :D

Toiseksi vanhin lapseni (22v) laittoi tänään kuvan positiivisesta raskaustestistä, enkä minä muistanut koko päivää.... kerkesin jo mielessäni miettiä että tulee sitten minusta tänävuonna uudelleen äiti ja sitten vielä mummo.
Rehellisesti oli ehkä hiukan pettymys kun asia paljastui.

En huijannu eikä huijattu. Miust se että lapsena huijattiin oli kivaa. Ei kuulu miusta aikuisille..

Muistan vieläkin kuinka tuohtunut olin muutama vuosi sitten, kun meidän joogasalilla mainostettiin nakujoogaa. Ajattelin että lopetan koko salilla käynnin, kun ällöttää niin. Vaahtosin kavereillekin asioista, kunnes illalla muistin että on aprillipäivä ja sain hyvät naurut.

Takaisin