Anoppi

tulppa

Silmät suurina ihmettelijä
Mä en kestä!!! Miten tulla toimeen ihmisen kanssa joka pilkkaa aina kun sen näkee? Anopin oma poika on niin täydellisyyttä hipova, eli mun mies. Ja mä en sitten osaakkaa yhtää mitää eikä se ole salaisuus, siitä anoppi kyllä kertoo minullekin ihan päin näköä.

Kun meille syntyi vauva niin anoppi oli ihan liemessä kun lepertelin vauvalle, se meni ja osti pari miljoonaa eläintä ittelleen että voi niitä paapoa ja niistä selitellä aina ihanuuksia ja kuinka ovat niin suloisia kun repivät talon hajalle ja muuta paskaa. Puhuu elukoistaan vauvoinaan ja kutsuu itseään äidiks niille. Kun kerrottiin että olen uudelleen raskaana, anoppi ei onnitellut eikä mitään vaan lähti lemmikkipuotiin ostamaan uutta elukkaa.
Mamman päässä on tainnut vinksahtaa pahemman kerran.
 
no, mun äiti on niin rakastunut omiin vinttikoiriinsa että ei aika riitä lapsenlapsille..vaikka asun aika lähellä koirarataa jossa käyvät.

Ja pikkuveljen koiria käy hoitamassa jatkuvasti, ja ajaakin tuosta ohi harva se viikko. Asuvat noin sadan kilsan päässä. Mun lapset, eli ainoat lapsenlapset kiinnostaa niin paljon että näkevät kerran-pari vuodessa... ja silloinkin saa kuulla kuinka ihania ja hienoja veljen koirat on.

 
No huh!
Mun ex-anoppi .... aikaa, aikaa sitten. Samassa pihapiirissä maalaismiljöössä asutiin. Meille syntyi vauva, niin johan sekin koiran itelleen otti. Ja minähän sitä koiraa jouvuin vahtimaan, kun mamma kävi manikyyrissä! (pelkään koiria, olen allerginen ja vissiin inhoankin niitä...)

Muutaman vuoden sisällä olin saanu aikaan neljä lasta. Oisin joskus tarvinnu lapsenvahtia..." Miten niin? Eikö se ihminen pärjää OMIEN lastensa kanssa? Ei mamman passaa ottaa lapsia hoitoon, ku on tuo koira! Tai... no jos yhden lapista sentään." Niimpä sitte kävin gynet ym. intiimit reissut suloisen lapsilaumani kanssa bussilla. PÄRJÄSIN SIIS OMIEN LASTENI KANSSA.

Ja niin myös, lasten kehittyminen ja kasvaminen ei ollut mitään verrattoman koira pahasen taitotemppujen rinnalla! "kato, se hyppää!"

Tämmönen tarina. Ei ne kaikki oikeen ole tällä planeetalla. Kateuksissaan? Vai näyttämisenhalusta?
 
Takaisin
Top