Vastaa ketjuun

[PARSEHTML]&Auml;h, anopit. Tarviiko tuohon nyt edes muuta lis&auml;t&auml;.<br />

<br />

Mulla on kyll&auml; ihan kiva anoppi, tullaan toimeenkin aivan passelisti. Mutta kun t&auml;m&auml; tapaus my&ouml;s tiet&auml;&auml; KAIKEN paremmin kuin kukaan muu koko maailmassa. Mun mieskin on &auml;itiins&auml; aivan lopen kyll&auml;stynyt. <br />

<br />

Anopin mukaan mun pit&auml;is v&auml;h&auml;n pudottaa painoa, onhan h&auml;nen poikansakin lihonut sen j&auml;lkeen kun alkoi mun kanssa seurustelemaan. No kai sit&auml; nyt lihoo ku raukka saa ekaa kertaa ruokaa joka maistuu hyv&auml;lt&auml; eik&auml; ole kypsennetty rutikuivaksi salmonellan pelossa.<br />

<br />

Anoppi alkoi kertomaan mulle miten tiettyj&auml; sanoja lausutaan espanjaksi. Mun oma perheh&auml;n on asunut useamman vuoden espanjassa ja koko perheen yhteinen kieli on siis espanja. Toki meill&auml; suomeakin puhutaan virheett&ouml;m&auml;sti kun kaikki is&auml;&auml;ni lukuunottamatta ollaan suomalaisia. No, anoppi kuitenkin tiet&auml;&auml; paremmin miten espanjaa lausutaan. Ja sitten kun en antanut periksi niin t&auml;m&auml; sanoi "kysyn Leenalta t&ouml;iss&auml;, se on k&auml;ynyt espanjan kursseilla" VOI HELVETTI SOIKOON M&Auml; OON ASUNU ESPANJASSA!!!!!<br />

<br />

Me ei my&ouml;sk&auml;&auml;n sy&ouml;tet&auml; meid&auml;n kissaa tarpeeksi kun se ei ole kasvanut yht&auml; paljon kun anopin naapurin poikakissa. Meill&auml;h&auml;n on tytt&ouml;kissa, jotka tunnetusti on paljon pienenpi&auml; kuin pojat. Hiekkalaatikkoakaan ei olla kunnolla siivottu. <br />

<br />

Nyt se ilmotti maksavansa meille uudet rattaat vauvaa varten. Kauhuissani mietin ett&auml; se menee ja ostaa ne valmiiksi. Ilmotin sitten hyvin &auml;kki&auml; ett&auml; oon jo p&auml;&auml;tt&auml;ny mitk&auml; rattaat tahdon ja en ole valmis t&auml;st&auml; joustamaan. <br />

<br />

Huh ku helpotti.. ei nyt t&auml;h&auml;n h&auml;t&auml;&auml;n tule muita mieleen vaikka onhan noita vaikka ja kuinka. Onneksi oma &auml;iti on ihanista ihanin! &lt;3[/PARSEHTML]

Takaisin