[PARSEHTML]Äh, anopit. Tarviiko tuohon nyt edes muuta lisätä.<br />
<br />
Mulla on kyllä ihan kiva anoppi, tullaan toimeenkin aivan passelisti. Mutta kun tämä tapaus myös tietää KAIKEN paremmin kuin kukaan muu koko maailmassa. Mun mieskin on äitiinsä aivan lopen kyllästynyt. <br />
<br />
Anopin mukaan mun pitäis vähän pudottaa painoa, onhan hänen poikansakin lihonut sen jälkeen kun alkoi mun kanssa seurustelemaan. No kai sitä nyt lihoo ku raukka saa ekaa kertaa ruokaa joka maistuu hyvältä eikä ole kypsennetty rutikuivaksi salmonellan pelossa.<br />
<br />
Anoppi alkoi kertomaan mulle miten tiettyjä sanoja lausutaan espanjaksi. Mun oma perhehän on asunut useamman vuoden espanjassa ja koko perheen yhteinen kieli on siis espanja. Toki meillä suomeakin puhutaan virheettömästi kun kaikki isääni lukuunottamatta ollaan suomalaisia. No, anoppi kuitenkin tietää paremmin miten espanjaa lausutaan. Ja sitten kun en antanut periksi niin tämä sanoi "kysyn Leenalta töissä, se on käynyt espanjan kursseilla" VOI HELVETTI SOIKOON MÄ OON ASUNU ESPANJASSA!!!!!<br />
<br />
Me ei myöskään syötetä meidän kissaa tarpeeksi kun se ei ole kasvanut yhtä paljon kun anopin naapurin poikakissa. Meillähän on tyttökissa, jotka tunnetusti on paljon pienenpiä kuin pojat. Hiekkalaatikkoakaan ei olla kunnolla siivottu. <br />
<br />
Nyt se ilmotti maksavansa meille uudet rattaat vauvaa varten. Kauhuissani mietin että se menee ja ostaa ne valmiiksi. Ilmotin sitten hyvin äkkiä että oon jo päättäny mitkä rattaat tahdon ja en ole valmis tästä joustamaan. <br />
<br />
Huh ku helpotti.. ei nyt tähän hätään tule muita mieleen vaikka onhan noita vaikka ja kuinka. Onneksi oma äiti on ihanista ihanin! <3[/PARSEHTML]