Vastaa ketjuun

[PARSEHTML]Ei nyt ihan samanlaisia kokemuksia, mutta mullakin aika suurisuinen (kertoo siis monet asiat eteen p&auml;in sukulaisille) ja vouhottava anoppi. Tai ei se en&auml;&auml; niin paljon vouhota, kun yks kerta, kun oltiin miehen kanssa leffassa ja tytt&ouml;mme oli anopilla hoidossa, niin anoppi hoiti tytt&ouml;&auml; toisin kuin oli neuvottu ja siit&auml; tuli sitten aikamoinen v&auml;&auml;nt&ouml;, mutta hyv&auml; tilaisuus mulle purkaa kaikki, mik&auml; oli harmittanut. Ehk&auml; anoppi oppi siit&auml; jotain. Ehk&auml; m&auml;kin opin, ainakin sen, ett&auml; n&auml;ihin asioihin ei oikeasti auta muu, kuin sanoa suoraan milt&auml; tuntuu. Se on mun neuvo sullekin. Vaikeeta se v&auml;lill&auml; on. Varsinkin kun tied&auml;n, ettei mun anoppi tarkoita mit&auml;&auml;n pahaa ja veti aikamoiset herneet nen&auml;&auml;ns&auml;, kun sanoin, ett&auml; min&auml; hoidan lapseni eri tavalla kuin h&auml;n on hoitanut omansa. Ja multa voi kyll&auml; kysy&auml; ihan suoraan miksi teen jotkut asiat niin kuin teen. Mulla on hyvin usein niihin perustelut. <br />

<br />

Tulevat isovanhemmat usein "sekoavat" joksikin aikaa. Ja oma &auml;itini yritti ruveta mua holhoomaan v&auml;h&auml;n liikaakin raskausaikana. En olis muka saanut loppuraskaudessa menn&auml; yksin k&auml;velylenkille :D Jos vaikka synnytys k&auml;ynnistyy. Hei haloo! Mulla oli puhelin joka kerta mukana.<br />

<br />

Mit&auml; tuohon asuntoonne tulee, meill&auml; on viel&auml; pienempi kaksio ja hyvin p&auml;rj&auml;t&auml;&auml;n kaksi aikuista, vauva ja kaksi kissaa. Ahdasta on, siit&auml; ei mihink&auml;&auml;n p&auml;&auml;se, mutta juuri eilen mietin, ett&auml; jos ei ennen seuraavaa raskautta p&auml;&auml;st&auml; t&auml;st&auml; muuttamaan mihink&auml;&auml;n, niin eik&ouml;h&auml;n t&auml;nne toinenkin lapsi mahdu. V&auml;h&auml;n j&auml;rjestely&auml;h&auml;n se vaatisi. Se on ihan TEID&Auml;N OMA ASIA miss&auml; haluatte asua. Ei pieni vauva tarvitse paljon tilaa, vaan ihan jotain muuta.<br />

<br />

Se, miss&auml; risti&auml;iset pid&auml;tte, mink&auml;laisia vaatteita haluatte lapsellanne pit&auml;&auml;, mik&auml; sukunimeksi jne. on my&ouml;s teid&auml;n p&auml;&auml;tett&auml;viss&auml;nne. Ehk&auml; t&auml;m&auml; on teid&auml;n hyv&auml; tilaisuus n&auml;ytt&auml;&auml; anopille, ett&auml; olette aikuisia ihmisi&auml;, jotka p&auml;&auml;tt&auml;v&auml;t asioistaan itse. Ja anopin hyv&auml; tilaisuus suhtautua siihen hyv&auml;ksyv&auml;sti, niin kuin aikuinen ihminen. Kannaattaa vaan ajoissa sanoa noista asioista, etteiv&auml;t patoudu ja sitten purkaudu holtittomasti, kun mitta tulee totaalisen t&auml;yteen.[/PARSEHTML]

Takaisin