Vastaa ketjuun

Mua alkoi ärsyttää anoppi kun esikoinen syntyi. Aina kun anoppi saapui vauva piti antaa hänelle ja vasta kotiinlähdön hetkellä hän antoi vauvan minun tai mieheni syliin. Sama toistui esim viikonlopun mittaisella mökkireissuilla, jotka äkkiä lopetin. Anoppi yritti vauva sylissä tehdä ruokaa, tarjouduin ottamaan oman uuden tulokkaani syliini niin eihän se sopinut. Nyt lasten ollessa isompia anoppi kysyy lapsilta vierailuista kysymättä ensin meiltä vanhemmilta ja sitten me joudumme purkamaan itkutilanteet kun mummi on jo luvannut yökylän. Jos mummi kysyisi meiltä ensin osaisimme kertoa koska sopii sillä meillä on myös omia menoja perheen kanssa viikonloppuisin. Mua niin riepoo jatkuva hökellys ja hössötys ja vouhotus. Mies saa hoitaa vierailut ja minä osallistun vain pakolliseen. Lapset saavar kyllä viettää aikaa mummilassa mut minun ei tarvitse. Miehelle on turha avata tuntemuksia sillä hän ei osaa nähdä minun näkökulmaa (joka on osin ihan turhasta näin negatiivinen). Mieheni kyllä "mollaa" vastaavasti minun vanhempiani. Huh ärsyttää kun itseä ärsyttää näin..

Takaisin