Annatteko vauvalle joululahjan?:) entä muille perheenjäsenille?

Tuskin vauvalle vielä varsinaista lahjaa ostetaan, sukulaisilta sitten todennäköisesti tulee paketteja siitäkin edestä (ajatus, josta en erityisen innoissani ole, kun vauvakamaa pursuilee jo joka paikka; toivottavasti siis edes kysyvät ennakkoon, että onko jotain, mitä oikeasti tarvittais...). Mutta joulukuuseen kun on joka vuosi joku uusi, vähän erikoisempi koriste yleensä hankittu, niin tänä vuonna suunnittelin sellaista "Baby's first christmas" -palloa. Ennakkoon vaan ei voi ostaa, kun ei sitä sukupuolta tiedetä, ja oon nähny lähinnä vaaleanpunaisia ja -sinisiä.
 
Tuskin vauvalle vielä varsinaista lahjaa ostetaan, sukulaisilta sitten todennäköisesti tulee paketteja siitäkin edestä (ajatus, josta en erityisen innoissani ole, kun vauvakamaa pursuilee jo joka paikka; toivottavasti siis edes kysyvät ennakkoon, että onko jotain, mitä oikeasti tarvittais...). Mutta joulukuuseen kun on joka vuosi joku uusi, vähän erikoisempi koriste yleensä hankittu, niin tänä vuonna suunnittelin sellaista "Baby's first christmas" -palloa. Ennakkoon vaan ei voi ostaa, kun ei sitä sukupuolta tiedetä, ja oon nähny lähinnä vaaleanpunaisia ja -sinisiä.

Oulussa oli bauhausissa myös valkoinen pallo! Oli sievä! :) meillä on molemmilla tytöillä omasta syntymävuodesta juuri tuollainen pallo, ja ostetaan kyllä tälle viimeisellekin :) saavat sitten aikuisena omiin koteihin viedä :)
 
Oulussa oli bauhausissa myös valkoinen pallo! Oli sievä! :) meillä on molemmilla tytöillä omasta syntymävuodesta juuri tuollainen pallo, ja ostetaan kyllä tälle viimeisellekin :) saavat sitten aikuisena omiin koteihin viedä :)

Oi, kiitos vinkistä! Valkoinen sopis muutenkin paremmin kuin nuo värilliset :)
 
Mäki ostin sen valkoisen, kun en tiennyt vielä sukupuolta :) ja oletin et syntyy kyl ennen joulua :D bauhausissa oli kaikkii weisten söpöi vauvakoristeita, nyt pystys viel jotain sinistä ostaa :)
 
En osta erikseen mitään, koska lähes kaikki on ostettu hänelle uutena. Sukulaiset ostakoot jos ostaa :D katsotaan sitten ensi jouluna
 
Joululahjat hankittu!!

Vauvalle en ole hankkinut, mietin itse päässäni että miksi olisin?
Esikko täyttää 23.12 3 vuotta, joten hänelle on sinä päivänä erikseen synttärilahja ja jouluna joululahjoja. Hankin hänelle myös isosiskon lahjan jonka saa kun tulee sairaalaan katsomaan vauvaa, se on vain yksi satukirja.

Miehelle hankille kans, uuden kotiparturisetin, kun entinen hajosi. Ja sitten yhden ihan yllätyksenkin...

Pikkuveljeni on minua 10 vuotta nuorempi, eli siis kohta 15. Hänelle hankin lahjan.
Muille sukulaisille en hanki. Joskus olen hankkinut siskolleni, vanhemmilleni ja mummolleni. Siskon jätän välistä, hän asuu ulkomailla ja posti maksaa enemmän kuin tyyliin lahja. Hän sai vauvan lokakuun lopulla, mut en meinannut muistaa tätäkään... Muistetaan sitten ristiäisten yhteydessä tammikuun lopulla.

Meille on ne omat häätkin tässä helmikuussa tulossa, joten rahan menoa luvassa muutenkin. Saavat nyt vaan ihmiset ymmärtää!
 
Takaisin
Top