Annan nimelle arvosana

Elle -> 9
Lyhyt ja ytimekäs, ei liian suosittu, mutta silti helppo nimi esim. lapsen itse lausua.=)

Fidel?
 
Fidel sopinee paremmin kansainvälisempään perheeseen tai ylipäätänsä sukunimeen. Monelta jäisi ehkä tuo nimi antamatta Fidel Castroa ajatellen. Mutta miksei tuo voisi toisena nimenä mennä. Annan mutustelun jälkeen arvosanaksi 7.

Annabella/Annabel?
 
Kivan pirteä nimi. En ehkä kuitenkaan omalle lapselle antaisi (lähinnä koska ei ole meidän tyyppinen nimi).. 8

Melissa
 
Linnea on aivan ihana nimi. <3 Oli yksi meidän vaihtoehdoista tytölle, mutta toiseen päädyttiin, kun näytti aivan tältä omalta nimeltään heti synnyttyään. :D
 
Mitä jos heräteltäisi tätä ketjua. Voisi olla kivaa. :) Eli arvostellaan edellisen antama nimi ja annetaan aina uusi nimi arvosteltavaksi seuraavalle. Edellistä nimeä ei nyt ole, joten en voi arvostella, mutta seuraavalle tulisi...

Melissa
 
Nostelenpas tätä, erilaisten nimien "mutustelu" on hauskaa :grin

Melissa on nätti nimi, jostain syystä miellän enemmän toiseksi nimeksi kuin etunimeksi. Tästä taitaa olla myös yksiässäinen versio ja mua itteä aina ärsyttää, jos joutuu sanomaan, että onko nimessä montako mitäki kirjantainta. Mutta arvosana silti 8!

Arvioitava nimi: Miljami
 
Siirsin tämän tänne nimi-osastolta. :)

Miljami on nätti nimi! Hieman erikoisempi ja sitä pitää hieman maistella. Vähän myös mietityttää, kuullaanko se herkästi väärin (esim. Viljami). Arvosanaksi annan 9-

Seuraavalle Mikael
 
Mikael on iätön ja helppo sanoa monella kielellä. Juuri sopiva itse asiassa perheeseemme. :) Arvosana 9.

Seuraavalle Aurora
 
Isla on tosi kaunis nimi. Jos haaveilin tytöstä jonka nimeksi tulisi Isla tai Inari, mutta poikia vain tuli. :) arvosana 10.

Inari
 
Inari on kiva ja sopivan erikoinen nimi (ei tule joka paikassa vastaan missään ikäluokassa). :) Eikös se muuten sopisi pojallekin? Toisaalta en asiasta mitään varmaa tiedä. Arvosanaksi 8

Seuraavalle Taika
 
Takaisin
Top