Ammesynnytys, kokemuksia/ mielipiteitä?

Thilduska

Sanaisen arkkunsa ammentaja
Heippa!

Onko täällä joku, joka on synnyttänyt ammeeseen. Millainen kokemus se on? Mitä huomioitavaa?

Entä onko muilla mielipiteitä kyseisestä tapahtumasta? Tai tietoa, että tutuntuttu tai kumminkaima olisi synnyttänyt ammeessa ja kokenut sen mukavaksi tapahtumaksi tai kauhistuttavaksi kokemukseksi?

Kaikenlaiset mielipiteet ja faktat otan mielenkiinnolla vastaan!

Kiitos kaikille jo etukäteen vastauksista[:)]
 
Omia kokemuksia ei ole, mutta mielipide löytyy [&:]
 
Itse olisin voinut, tai harkitsinkin tosissani, synnyttää ammeessa, mutta kohtalo määräsi toisin. Jotenkin kuvittelisin, että on miellyttävää olla vedessä.
 
Mun yks kaveri melkein synnytti ammeeseen. Homma ei onnistunut, koska se ei oikein saanut itseaan tarpeeksi hyvin tuettua ja alakroppa uhkasi kokoajan nousta veden ylapuolelle. Etta se vaikein siella ammeessa on kai asento - et pylly pysyy veden alla. Luulisin, et riippuu henkilosta kuinka onnistuu.
 
mulla on kans alusta alkaen ollu takaraivossa idea että haluisin synnyttää altaaseen... sitten kuulinkin kaverilta että hän oli synnyttäny ammeeseen :)

kuulemma oli tosi ihana j hyvä kokemus! hänellä on 3 lasta ja ensimmäisen synnytti "maalle", muut kaksi ammeeseen. Oli kuulemma rentouttavaa ja suosittelee kaikille. Ei enää haluaisi "maalle" synnyttää :D

Luin myös itse jostakin että on hyvä ammeeseen synnyttää kun saa hieman itse määrätä tahdin milloin ponnistaa... eihän sitäkään voi venyttää pitkälle, mutta siis jos tuntuu että paikat meinaa revetä niin odottelee sitten vaan seuraavaa supistusta :)

onko jollakin lisää kokemuksia? haluisin tietää asiasta enemmän, vaikka sen sitten varmaan kaikista parhaiten tietää sitten paikan päällä :) kuulemma ei sitten näitä kivunlievityksiä saa ammeseen....? paitsi puudutuksen?
 
Takaisin
Top