Törmäsin alle 12-vuotiaiden lasten covid-19 -rokotetutkimukseen. Voisitteko ilmoittaa lapsenne mukaan vai ette? Entä mitä mieltä olette alle 12-vuotiaiden koronarokotuksista ylipäätään?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tää nyt vähän sivuaa aihetta mutta...
Mä olen itse sitä mieltä, että jossain vaiheessa pitäisi alkaa pystyä luottaan koronarokotteeseen. Musta on sydäntä särkevää, kun sosiaalisessa mediassa ihmiset levittää tietoa mahdollisista haitoista ja perättömistä epäilyistä. Mä luottaisin ennemmin lääkäreihin, virologeihin ja tutkijoihin kuin lähihoitajiin ja sairaanhoitajiin joilta olen paljon epäilyksiä kuullut.
Suuri osa sosiaali - ja terveysalalla työskentelevät ihmiset ei tiedä viruksista ja niihin liittyviä asioita lähellekkään sillä tasolla kuin sitä elämäntyökseen tutkivat ihmiset. Minua ihan suututtaa kun joku henkilö vetoaa olevansa sairaanhoitaja ja tietävänsä tarpeeksi opastaakseen muita rokotteen turvallisuudesta ja haitoista.
En halua loukata ketään, mutta eikö meidän yhteiskuntana pitäisi jo pikkuhiljaa alkaa ajatella yhteistä parasta eikä keksiä uusia mahdollisia kauhuskenaarioita?
Luuleeko jotkut todella että sikainfluenssapiikin jälkeen rokotteita väsättäisiin hätäisesti huterin perustein?!
Jos mulla olisi isommat lapset ja asuttaisiin lähempänä niin ehdottomasti osallistuisin tutkimuksiin! Tää tehdään yhteiskunnan ja maailman parhaaksi.