Alkuraskaus ja hirveä huoli

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Vieras
Plussasin tämän viikon alussa. Ei ole ollut pahoinvointia, pelkkää väsymystä ja huomattavaa rintojen arkuutta ja turvotusta. Tänä aamuna herätessäni rintojen turvotus oli kuitenkin vähentynyt, eikä rinnat kovasti aristaneetkaan enää. Nyt kovasti ahdistaa ja itkettää tuo oireiden väheneminen. Onko muilla kokemusta samantyyppisestä?

tein juuri tänään tonne marraskuisiin aiheesta ketjun :)

On huolta ja pelkoa, takana kkm ja se ei ainakaan auta kun kyttää oireita! :/ toisaalta tässä vaiheessahan ei vielä hirveästi mitään ole tehtävissä, voi vain odottaa ja toivoa parasta. Ei kannata hirveästi niitä oireita pelätä, tai niiden vähenemistä!

Mulla oli kans kauhea huoli joko alkuraskauden. Mulla saatto olla alkuviikko yhtä tuskaa oireiden kanssa, ja sit yhtäkkiä saatto kadota melkein kokonaan! Eli kunnon vuoristorataa meni oireet! Nyt onkin viikkoja kasassa 24+2 :)!

Ei kannata olla huolissaan, ja stressata liikoja. :) oireiden määrä ja voimakkuus vaihtelee päivittäin, joten ole ihan rauhassa. Stressaaminen ei tee hyvää odottavalle äidille ja kohdussa kehittyvälle lapselle.

mulla oli ennen plussaa viikon verran selkeitä oireita joiden vuoksi aloin testailee..sit ne loppu täysin ja ei vieläkään mitään öisiä pohje kramppeja lukuunottamatta =D ja nyt rv 22+5..kaikki oireilu on niin yksilöllistä et ei kannata huolehtia turhaan,ylimääräinen stressi voi vaikuttaa vauvaan joten heitä huolet pois vain :) ja onnee vauvasta!

Olen rv 9+5 ja nyt vasta pari päivää sitten loppui kuvotukset ja ei enää niin ahmi ruokaa kuin vielä esim. viikko sitten. Nyt olo on hyvä vaikka oireet ovat vähentyneet. Vatsan turvotuskin on laskenut hieman, mutta edelleen se vatsa pömpöttää. 

Niin kauan kun on hyvä olo eikä tule äkillisiä kipuja tai outoja vuotoja niin hätää ei pitäisi olla. Ekan raskauteni kanssa ei ollut juurikaan oireita, vain turvotusta ja väsymystä. Joten en pitäisi minään hätänä sitä että oireet häviää ajan mittaan. Nauttikaa raskaudestanne ja siitä mitä tulevaisuus tuo.

Mun pitäis olla viikolla 5+3, raskaustestit näyttää edelleen haamuviivaa.. ei siis tule vahvaa plussaa.. onko normaalia ja huolehdinko turhaan vai onko tää menossa kesken? :/ Onko muilla ollu vastaavaa?

Takaisin