Alkuraskaudessa selkäkivusta kokemuksia?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Vieras
Hei!

Mulla on todella outo olo ja haluaisin mielelläni kuulla muiden kokemuksia. Minulla on nyt menossa KP29 ja testiä en ole vielä tehnyt, alle viikko sitten tein hätäpäissäni tietenkin testin joka näytti negaa. Ovulaationi oli mielestäni hieman yli puolivälin mutta oireita tuli taas siitä suurin piirtein KP20 ja kumminkin niin ihan hirveät alaselkäkivut alkoi KP19 ja jatkunu siitä tähän päivään asti. Vihloo tai jomottaa koko ajan, eniten kumartaessa, välillä enemmän ja välillä vähemmän. Pahimmillaan ihan maatessa, seisoessa, istuessa tuntuu vihlontaa ( osaa tarkkaa kuvailla kipua ) ja herään siihen yöllä välillä ja kipu on ollut jokapäiväistä yli viikon. Onko raskausoire vai mitä, muilla kokemuksia ? voiko alkaa noin aikasin ? jos tosiaan sit oli ovis sillon ekoilla oireilla niin kuin luulin,mutta voiko silti testi näyttää negaa noin kp23 ? Väsyttää koko ajan hirveesti, mutta heräilen vähän väliä  ja nään ihmeen todentuntuisia unia, käyn vessas vähän väliä ja alamahassa tuntuu välillä ihme kipua, mutta ei ole menkkakipuja. Yleensä alkaa pari päivää ennen menkkakivut ja kierto on 30 päivää. Rinnat olivat ehkä vain pari päivää hieman arat, eivät ole enään ja yleensä olleet oviksen aikaa todella kipeet. Kuumia aaltoja tulee välillä ja hirveen kylmä välillä, ruoka maistuu välillä vähän liikaakin ja joskus ei ollenkaan. Kuvittelenko vain kaiken, vai voisinko olla raskaana ?Makuuhuoneen puolella ollaa yritetty kyllä touhuta juurikin hyvin, esikoista yritetää ja olen vähän asioista tietämätön. Olisin kiitollinen jos saisin kuulla muiden kokemuksia, kiitos jo etukäteen! :)

alkuraskaudessa on yleensä ns menkkakipuja, ja noita muitakin oireita ku luettelit... toki nuo menkkakivut on yleensä  lievempiä.... mutta tee uus testi vaikka..? kyllä se testi pitäis näyttää jos oot raskaana, sitten ku menkat olis pitäny alkaa, ei vält aikasemmin.. ja peukut pystyssä et olis tärpänny :)

Mulla oli plussakierrossa noin puolivälistä asti karseita selkäkipuja. Ensin luulin niiden johtuvan mun välilevyn pullistumasta alaselässä. Kun sitten plussasin, kärsin reilun viikon joka ainoa yö hirveestä alaselän ja mahan menkkamaisesta jomotuksesta. Heräsin siihen, otin panadolin, hain jääpussin ja sit nukahdin. Tosiaan viikon verran toi kesti... Toivotaan kovasti plussaa sulle. :)

Takaisin