Alkuraskauden vuodot?

*PP*

Oman äänensä löytänyt
Elikkäs mitä siskot ajattelette tälläisestä.. Vauvaa yritetty mieheni kanssa jo useamman kuukauden, oletetun ovulaation jälkeen (muutamia päiviä sen jälkeen siis), tunsin töissä jumalattoman vihlaisun vasemman munasarjan kohdalla, kesti siis muutamia sekuntteja ja oli KOVA! Samoin olen tuntenut alamahassa(munasarjojen, varsinkin vas.) nipistelyjä ja vihlaisuja.. MUTTA "kuukautiset" alkoivat oikealla ajallaan,ensimmäisen ja toisen päivän aikana verta tuli paljon mutta sitten loppui ja tuli vain vähän kuin olisi ollut menkat loppumaisillaan. Minulla menkat siis kestävät 5pvä ja ovat aina runsaat. Nyt ne kesti sen 2 runsasta pvää ja 2niukkaa. Alavatsan ja munasarjojen vihlonta jatkuu edelleen ja välillä (iltaisin) on vellova olokin. Tiistaiksi varattu aika gynelle..
Mutta onko kellään kokemusta tälläisesta. Lasta siis toivotaan tosi paljon! Olenkohan raskaana,Vai olenko vaan tulossa hulluksi? [:D] PS. joidenkin laskureiden mukaan olisi nyt rv. 4+6, toivon niin että gynellä kohdustani löytyy elämää ja olisin yksi osa niistä naisista joilla on alkuraskauden vuotoja! [:)]
 
suosittelen raskaustestin tekoa.
Voi olla ihan kumminperin vain.
Mutta jos testi näyttää positiivista,
niin varaudu myös siihen vaihtoehtoon että
on saattanut mennä kesken.
En halua pelotella mutta kuitenkin.
Niinkin voi käydä.
Toivottavasti plussaisit ja kaikki olis hyvin[:)]
 
niin ja ei se gyne voi välttämättä auttaa vielä mitään,
koska noilla viikoilla ei näy ultrassakaan vielä mitään.
Hyvällä tuurilla saattaa näkyä mutta useammin ei.
Että testiä nyt tekemään vaan ensin.
Sitten gynellä saa esim verikokeilla hyvin sen hcg arvon nähtyä.
Ja siitä tietää että mitä luokkaa se on,että missä vaiheessa raskautta ollaan.
Tai siis onko normaalisti noussut ja nouseeko.
Toivottavasti näistä oli jotain apua,enkä nyt ihan lannistanut sinua.

Mutta parasta toivotaan[:)]
 
Näinhän se menee, tiedän. ettekä lannistaneet [:)] Mutta jotain outoa nyt on tekeillä, kun tietäis vaan mitä! Huh,miksi ihmisen pitää olla näin malttamaton! [:D] Noh, toivotaan parasta! 
 
Tänään kp28.
Mä en tajuu mun kroppaa.....
-27.1 mua kouras mahasta
-2.2 mua vihlas mahasta
-5.2 nipisti mahasta ja tuli tosi tosi tosi tosi niukasti rusehtavaa "vuotoa"
sellasta kun ihan ihan loppumenkoista
-8.2 taas sama homma kun 5.2.

Tuossa 5-8 päivän välissä ei siis mitään muuta vuotoa.
Nyt tosiaan kp 28, joten taidanpa testailla loppuviikosta, mikäli puolukkapäiviä ei kuulu eikä näy.

Kaikesta huolimatta ois kiva kuulla muiltakin että onko kellään ollut vastaavanlaisia kokemuksia?

Mulla ei ole koskaan ennen ollut tällasta. ei siis koskaan ennen.
Aina on alkanut menkat kunnolla ja heti.
 
Moissan,

Noista alkuraskauden vuodoista ei ole kokemuksia, kun kertaakaan en minkäänlaista plussaa ole itse testiin saanut... mutta se jäi mietityttämään, että miten ultrassa ei näy mitään 4+6 hetkillä?

Pystyyhän sisäultrassa kattelemaan jopa kohdun seinän paksuutta heti kuukautisten jälkeen, uusia kehittyviä munarakkuloita yms., joten olettaisi, että näkisi missäpäin se rakkula pyörii kohdussa tuolloin? Tai siis näkyykö ensinkään munarakkulaa, kun sehän kutistuu ja ei näy, jos tulee menkat...En tiiä, mutta minulla oli sellainen kutina näin alunperin.

Itsellä pyörii mielessä jo kaikki kauhukuvat! Entäs jos olen sairastanut nuoruudessani jonkun sukupuolitaudin??? Papat on aina olleet parasta mahdollista, eikä kertaakaan ole todettu mitään hiivaakaan, mutta entäs jos sittenkin! huh huh, alkaa tällä rouvalla jo mielikuvitus laukata vähän liiankin lujaa [:'(]
 
Mulla oli ensimmäisen lapsen kanssa ihan kunnon menkat ja en tajunnu ollenkaan että olen raskaana, sitten tuli paha olo ja väsymys luulin että vatsa tauti iskee ja sitten kun oksensin töissä työkaveri sanoi etä teeppäs raskaus testi ja kun tein sen niin siellä pamahti kaks viivaa samoin tein ja kirkkaana. Ja siinä vaiheessa olin jo kuudennella viikolla raskaana.
 
Mulla tuhrutti päivittäin viikolle 12 asti, kokoajan sain pelätä, että millon vuoto yltyy ja vauva tulee pois.. Kaikki oli kuitenki hienosti ja nyt täällä kellii kohta kolmikuinen tyttö. :)
 
Takaisin
Top