Alkuraskauden ultra 7+4

Orkidea00

Silmät suurina ihmettelijä
Mietin alkuraskauden ultran aikaa. OIisin halunnut varata 8.-9. viikoille ajan, mutta kesälomien vuoksi ei ole tuolloin aikoja saatavilla haluamaani paikkaan. 7+4 viikoilla olisi seuraava sopiva aika. Onko teillä tuolloin jo ultrassa syke näkynyt?

Mietin alkuraskauden ultran aikaa. OIisin halunnut varata 8.-9. viikoille ajan, mutta kesälomien vuoksi ei ole tuolloin aikoja saatavilla haluamaani paikkaan. 7+4 viikoilla olisi seuraava sopiva aika. Onko teillä tuolloin jo ultrassa syke näkynyt?
On näkyny. 👍 Meidän esikoisen aikaan mulla oli veristä vuotoa, käytiin ultrassa 6+0 ja silloinkin näky syke. Luulen et toi on aivan hyvä aika. Onnea😍

Mulla oli hoitoalkuinen raskaus ja hoitava taho varasi varhaisultran viikolle 7+5. Niin varmasti on hyvä aika käydä 😊

Mulla 2018 elokuisista syke näkyi 6+1. Nyt jännätään, mihin saan alkuraskauden ultran, koska tää raskaus on jokseenkin epämääräinen 🤣

Takaisin