Alkuraskauden ultimaattinen pahoinvointi

Mamimam

Puuhakas puhuja
Heinä-äidit 2020
Olen todella varhaisessa vaiheessa arviolta rv 4+. Mulla alkoi jo pahoinvointi ennen plussausta dpo 5. Onko jollain muulla? Oon kahlannut netin ihmeellisen maailman tän suhteen. Esikoista kun odotin pahoinvointi alkoi viikolla 6-7 ja kesti pariviikkoa max
Nyt mulla on huono olo tullut kuvioihin meinaa tajulähteä kun nousen ja kaikkea muuta ihanaa.

Oon myös miettinyt voisko kyseessä olla mahdollisesti monisikiö raskaus.
 
Heippa,
En mitään kovin järkevää osaa vastata kun itsellä vielä epävarmaa, oonko edes raskaana :nailbiting: Mutta mulla tuli tänään dpo 7 ensimmäinen kuvotus, kesti vaan hetken. Oon tätä foorumia selaillut ja yritin etsiä onko kellään muulla ollut näin varhaista pahoinvointia.

Meillä on vähän suurempi monisikiöriski kun ollaan hoidoissa klinikalla ja mulla oli käytössä letrotsoli. Vähän kuitenkin jännityksellä mennään vaikka lääkäri sanoikin et todennäköisyys on pieni :grin
 
Itsellä todettu hyperemeesi eli pahemman luokan pahoinvoinnit. Alkoi kanssa jossain rv 5 paikkeilla ja nyt ollut sairaslomalla putkeen 2,5kk. Edelleen laatta lentää ja töihin pitäisi palata. Olen ollut sairaala hoidossa ja tipassa useita viikkoja yms. Mutta ultrassa varmistui jo useampaan otteeseen että itsellä kyseessä vain yksi.
 
Minulla alkoi pahoinvointi n. viikolla 5 ja siitä alkoi alamäki. Hyperemeesi diagnoosi tuli muutaman kuukauden päästä ja olin sairaslomalla melkein loppuraskauteen saakka ennen kuin yhtään hellitti. Laatta lensi pahimmillaan 20 kertaa päivässä. :inpain: Ota asia hyvissä ajoin puheeksi neuvolassa että saat apua! Sitten kun vatsa on tarpeeksi herkkänä ei mikään meinaa pysyä alhaalla.
 
Takaisin
Top