jjenn
Vasta-alkaja
Heips! Tää odottaja täällä on ihan hermoromahduksen partaalla, koska oon vasta 8. viikolla ja nyt 5 päivää ollu yskässä ja flunssassa, myös lämpö sahaa eestaas siinä 36-37,8 välillä. Mulla on astma, joten yskä on pahimmasta päästä sairauksia. No, kävin tiistaina lääkärissä tän yskän takia, kerroin olevani raskaana ja lääkäri kysy että missä vaiheessa oon menossa. Kun vastasin, että on 8. viikko niin lääkäri näytti kauhistuneelta, vastas "oi voi", kirjoitti viikon saikkua ja vannotti selvästi hätääntyneenä pysymään kotona ja olemaan tekemättä yhtään mitään. Tietty siis teki kaikki tutkimukset myös yms. ja käytiin tarkkaan läpi mitä lääkkeitä saa ottaa ja mitä ei. No, tietenkään en saa sit syödä niitä kortisonitabletteja, joita aina joudun yskään syömään ja eihän tää ota millään hellittääkseen. Päinvastoin. Nyt pelkään et pikkuinen saa kehityshäiriöitä tai et saan keskenmenon siksi et oon kipee näin alussa.
Siispä, kertokaa nyt, onko tää sairastaminen niin vakavaa tässä alussa ku pelkään sen olevan? Onko jollakulla kokemuksia vastaavasta? Musta tuntuu et mun pää ei enää kestä tätä pelkoa...
Siispä, kertokaa nyt, onko tää sairastaminen niin vakavaa tässä alussa ku pelkään sen olevan? Onko jollakulla kokemuksia vastaavasta? Musta tuntuu et mun pää ei enää kestä tätä pelkoa...