Alkaako arki?

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vargynja
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Onko muilla arkeen paluu muodossa tai toisessa ajankohtainen? Lomilta paluu kouluun, töihin tai päiväkotiin? Tai ihan koulun tai päiväkodin aloitus? Millä mielillä olette arkeen paluusta?

Täällä esikoisella loppui tänään loma (meni neljännelle) ja kuopus menee ensi viikolla taas päiväkotiin. Molemmat on hyvillä mielin palaamassa kouluun ja päiväkotiin. 😊 Miehen kanssa ollaan iloisia, kun saadaan tässä seuraavia tuulia odotellessa hieman levätä ja minä saan työrauhan. Toisaalta kesälomalla oli hitaat aamut ja yhteiset reissut (oli ne sitten metsään, uimaan tai yön yli reissuja) mukavia. Olen myös iloinen, kun harrastuksen kesätauko päättyy ja kuopuskin odottaa perheparkouria.
 
Meillä palattiin tällä viikolla päiväkotiarkeen. Iloisin mieli ainakin omalta osalta. Lapsi saa ikäistään seuraa ja minä kotona 1,5-v kanssa hengähdystauon. Tuntuu myös, että elämä rullaa paremmin, kun on ulkoa asetettu aikataulu.
 
Meillä esikoinen meni tällä viikolla neljännelle luokalle ( loman loppu otti koville) ja nuorempi palasi päiväkotiin.

Töihin paluu kyllä itselläni tökki, kun kaikki järjestelmät olivat niin useana päivänä nurin, että alkoi jo hermo mennä.
 
Takaisin
Top