Alavatsakivut...

suffeli

Silmät suurina ihmettelijä
Moi kaikille!

Aattelin kirjoittaa aiheesta alavatsakivut, ku itellä niitä esiintyy melko usein.. Tästä on varmaan jo kirjoiteltu, mut aattelin ny kysellä, ku oon uusi täällä. Elikkäs oon nyt 17 viikolla ja on jo ollu muutaman viikon alavatsassa välillä sellainen outo tunne, varsinkin kun teen jotain vähänkin raskaampaa, esim. nostan jotain. Kipu on välillä voimakas, mut ei kuitenkaan kestä kauaa. Kysyin tästä viimeksi neuvolassa ja terkka totes että ne on kohdun liitos kipuja ym. Mut välillä kyl tulee sellanen tunne, että onks kaikki sit kuitenkaan hyvin?
 
Mulla on ihan sama tunne välillä kun oikaisee itseään, yskäisee, aivastaa tms. että nivusissa ja alavatsassa kyllä jotain repesi. Soitin kans neuvolaan 13 viikolla asiasta ja se sano, että se on just kohdun kasvua ja että tosi monet huolestuu siitä ja soittelee neuvolaan. Meillä on ens viikolla neuvola, odotan kovasti, että päästään kuuntelemaan sydänäänet. Nyt oon 15 vkon alussa, taitaa näkyä Lillypie viivastakin [:)]

yritetään olla huolestumatta. Mutta liian kovia voimaponnistuksia tai tosi painavia ei kannata varmaan nostella, oman voinnin mukaan. Mä oon jumpallakin joutunu  jättää hyppyjä pois kun tuntuu pahalta enkä voi mahallani olla myöskään selkälihaksia tehdessä.
 
Takaisin
Top